همشهری آنلاین: جمعی از هنرمندان در اثری با عنوان «به ایران خوش آمدید» تلاش کردند تا پیام مقام معظم رهبری خطاب به جوانان آمریکای شمالی و اروپا را از منظری نو و در قالبی جدید بازنمایی نمایند.

payam

به گزارش خبرگزاری فارس پایگاه عمارفیلم نوشت: این نماهنگ با همکاری جمعی از دانشجویان به معرفی کشور ایران از دریچه قاب‌های تصویری پرداخته است.

ساخت این کلیپ 8 دقیقه‌ای که به مناسبت تبریک سال نو به جوانان و مخاطبان غیر ایرانی است، در اسفند سال گذشته صورت گرفته است.

«به ایران خوش آمدید» تلنگری است به تصورات قالبی و ذهنی، ساکنان کشورهای مختلف خارجی که تاکنون به ایران سفر نکرده و در معرض تبلیغات منفی علیه ایران و اسلام هستند.

یادگاری کارگردان «به ایران خوش آمدید» نوشت: «این اثر سعی در تغییر نگرش و دیدگاه افرادی که تحت تاثیر رسانه‌های خارجی در رویارویی با کشور ایران، مردمانش، فرهنگ وتمدن آن می‌باشند، دارد. این نماهنگ که به صورت خودجوش مابین جمعی از جوانان ایرانی به زبان انگلیسی تولید و در حال پخش می‌باشد در تلاش است تا پیام مقام معظم رهبری خطاب به جوانان آمریکای شمالی و اروپا را از منظری نو و در قالبی جدید بازنمایی دهد.»

وی افزوده است: «نادر طالب‌زاده (مستندساز و کارشناس رسانه) و مرضیه هاشمی (مجری خبر شبکه پرس تی وی) نیز با به اشتراک‌گذاردن اثر در صفحه فیس‌بوک خود در نشر این نماهنگ خود را سهیم کردند.

به گزارش فارس، نماهنگ «به ایران خوش آمدید» به نویسندگی و کارگردانی محمد حسن یادگاری و تهیه کنندگی میرمحمدمهدی مدیرزاده به مناسبت بهار 94 در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی منتشر و با استقبال 30 هزار مخاطب رو به رو شده است.

یادگاری توانسته است با همکاری سیامک سازگار(فیلمبردار)، آرین ابراهیمی‌زاده؛ محمد رضوانی(دستیارکارگردان)، علی محرابی(روابط عمومی)، علی محرابی، محمدحسن یادگاری، محسن رضوی‌نیا، محمد سرفرازی، حدیث صفری، سعیده راعی، بهاره نائینی، زهرا کرمی(بازیگران)، شیرین معصومی(هماهنگی و برنامه‌ریزی) و موسسه فرهنگی هنری شمیم مبین فرداد(مجری طرح)، «به ایران خوش آمدید» را در آخرین روزهای زمستان سال 93 تولید کند.

کد خبر 290749

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha