همشهری آنلاین: در پی انتشار اخبار مثبت درباره وضع تولید بخش خصوصی در منطقه یورو که نگرانی‌ها درباره بدهی‌ یونان را در درجه دوم اهمیت قرار داد ارزش یورو در برابر دلار افزایش یافت.

به گزارش خبرگزاری رویترز از لندن، هر یورو در بازار بین‌المللی مبادلات ارزی امروز لندن، در مقابل یک دلار و 9 سنت و 74 واحد پایه یک سنت خرید و فروش شدکه نسبت به پایان معاملات روز گذشته این بازار، نسبت برابری بیشتری نشان می‌دهد. ارزش برابری این دو ارز در پایان معالات روز گذشته به نسبت یک یورو به یک دلار و 9 سنت و 45 سنت بود.

همچنین در معاملات ارزی امروز لندن،ارزش پوند انگلیس در برابر یورو کاهش یافت. به عبارتی، هر 73 پنی در برابر یک یورو داد و ستد شد. هر یک دلار و 49 سنت و 29 واحد پایه یک سنت نیز در معاملات امروز در برابر یک پوند داد و ستد شد.

در همین بازار ارزش فرانک سوییس هم در برابر یورو افزایش یافت.بدین ترتیب که هر یک ممیز پنج صدم فرانک سوییس در برابر یک یورو خرید و فروش شد. هر 95 سانتیم فرانک سوییس نیز در برابر یک دلار داد و ستد شد.

ارزش برابری واحد پول اروپا با ین نیز در بازار بین‌المللی مبادلات ارزی امروز لندن افزایش یافت، به گونه ای که ارزش برابری این جفت ارزی به نسبت یک یورو به 131 ممیز 12 صدم ین بود.

ارزش برابری این دو ارز در پایان معاملات روز گذشته به نسبت یک یورو به 131 ممیز دو صدم ین بود.

ارزش دلار آمریکا در مقابل ین ژاپن نیز در بازار بین‌المللی مبادلات ارزی امروز لندن کاهش یافت، به ترتیبی که ارزش برابری این دو ارز در اواسط معاملات امروز به نسبت یک دلار به 119 ممیز 49 صدم ین بود، حال آنکه ارزش برابری این زوج ارزی در پایان معاملات روز گذشته به نسبت یک دلار به 119 ممیز 71صدم ین بود.

کد خبر 290539

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha