دوشنبه ۳ فروردین ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: رییس سازمان صدا و سیما در پیام نوروزی خود خطاب به کارکنان این رسانه، نوید سالی پرتحرک و پویا را برای رسانه ملی داده است.

به گزارش «نسیم»، دکتر محمد سرافراز در این پیام سال آینده را آغاز دوره‌ای سرشار از نشاط برای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدّظله‌العالی) دانسته است.

وی در این پیام همچنین محورهای اصلی فعالیت سازمان صداوسیما را در دوره پیش روی این رسانه، ترسیم کرده است.

متن این پیام به شرح زیر است:

«به نام خدا. اکنون که انوار طلیعه بهار با شمیم شکوفایی طبیعت متجلی می‌شود، دست های نیایشمان را به شکرانه نعمات بی دریغش به سوی آسمان بلند می‌کنیم و با آرزوی اخذ شفاعت از بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا‌(سلام الله علیها) با هم می‌خوانیم:

یا مقّلب القلوب و الابصار

یا مدبر اللیل و النّهار

یا محّول الحول و الاحوال

حوّل حالنا الی احسن الحال

نوروز 1394، آغاز فصلی نو در رسانه ملی است؛ دوره‌ای سرشار از نشاط و پویایی با هدف دستیابی به افق متعالی ترسیم شده از سوی مقام معظم رهبری(مدّظله‌العالی) برای سازمان صداوسیما که به‌عنوان رسانه‌ای حقیقت‌جو و روشنگر، مقتدرانه در آوردگاه رسانه‌ای جهان می‌درخشد.

«هدایت و مدیریت فرهنگ و افکار عمومی جامعه»، «گسترش دین، اخلاق، امید و آگاهی»، «ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی»، «پشتیبانی رسانه‌ای همه جانبه و مبتکرانه در امر بسیج عمومی» و «کمک به مدیریت‌های اجرایی درجهت تامین اهداف و اجرای سیاست‌های کلان نظام در عرصه‌های ملّی و بین‌المللی» محورهای اصلی فعالیت رسانه‌ملّی در سال 94 را تشکیل می‌دهند و همه ما با همدلی و همیاری بیش از پیش برای تحقق این اهداف تلاش خواهیم کرد.

ان‌شاء‌الله با توجه به تحولات عرصه رسانه، سال جدید سالی سرشار از موفقیت برای همه مدیران و کارکنان خدوم رسانه ملی خواهد بود.

نوروز 1394 را به همه شما همکاران عزیزم در سازمان صدا وسیما تبریک می‌گویم و سلامت و سعادت شما و خانواده محترمتان را از پروردگار متعال آرزومندم.

محمد سرافراز - رییس سازمان»

کد خبر 290473

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha