چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۸۶ - ۱۶:۴۹
۰ نفر

گروه حوادث: 2بازمانده باند یاکوزا که توسط پلیس امنیت استان تهران دستگیر شده بودند، در جریان بازجویی‌ها نزد بازپرس پرونده منکر اتهام زندانی کردن 2 زن جوان شدند

این 2 متهم صبح سه شنبه 23 مرداد در حالی که2 زن جوان در بند آنها نیز در جلسه بازپرسی حضور داشتند به دفاع از خود پرداختند.

 در ابتدای جلسه بازپرسی یکی از زنان  جوان درباره  حادثه گفت: 16 مرداد بود که با خودرو برادرم در حال رفتن به خانه بودم که ناگهان در دو راهی شهرک غرب مرد قوی هیکلی جلوی خودروام را گرفت و با استفاده از تاریکی شب با تهدید از من خواست تا خودرو را ترک کنم.

من که در جریان این حادثه وحشتزده بودم از او خواستم تا کاری با من نداشته باشد. اما او بدون توجه به التماس‌هایم با خودرو از محل دور شد. پس از طی مسافتی وی از من خواست تا از خودرو پیاده شوم اما من به تصور اینکه می‌توانم خودرو برادرم را از وی پس بگیرم حاضر به  پیاده شدن نشدم.

این زن جوان در ادامه گفت:  این مرد مرا به خانه‌ای در اطراف کرج برد و زمانی که سماجت مرا برای بازپس گرفتن خودرو دید با همدستی دوستش  مرا به داخل اتاقی انداخته و در را بر رویم قفل کردند.

 فردای آن روز بود که دختر جوانی را نیز به آنجا  آوردند و هر دو ی ما را زندانی کردند.
در ادامه جلسه بازپرسی 2 بازمانده یاکوزا  با رد اظهارات زنان جوان از دادگاه درخواست بخشش کردند.

بازپرس صمدی- رئیس شعبه دوم دادسرای جنایی کرج-پرونده تجاوز به عنف این متهمان را برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان ارسال کرد.

کد خبر 29036

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز