چهارشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از سربازان نیروی انتظامی در سالروز حادثه تروریستی تاسوکی سیستان، در درگیری مسلحانه با ماموران در بخش کورین زاهدان به شهادت رسید.

اسلحه

ناصر کاشانی در این باره به خبرنگار مهر گفت: بر اثر تیراندازی افراد مسلح ناشناس به خودروی گشت نیروی انتظامی در روستای گلوگاه بخش کورین یک سرباز وظیفه به شهادت رسید.

کاشانی افزود: این سرباز وظیفه ۲۱ ساله نیروی انتظامی به نام محمود بزی، پس از زخمی شدن و انتقال به مرکز درمانی، در مسیر بیمارستان خاتم زاهدان به شهادت رسید.

وی بیان کرد: هنوز هویت و هدف اشرار مسلح از این اقدام مشخص نیست و دستگاه های امنیتی باید هر چه زودتر برای شناسایی و محاکمه عاملان این اتفاق تلخ نهایت تلاش خود را بکار برند.

وی نرخ بالای بیکاری را مهم ترین عامل این شرارت ها و توسعه قاچاق در استان دانست و افزود: باید به گونه ای تدبیر کرد که روز به روز ضمن ایجاد شغل و بهره وری مناسب از مرزهای طولانی، راه های انحراف و خلاف را در استان بست چرا که فردی که دارای تمکین مالی باشد دست به شرارت و قاچاق نخواهد زد.

کاشانی گفت: برخورد فیزیکی وظیفه اصلی و راهبردی ناجا است اما باید برای ایجاد امنیت پایدار در کنار این اقدام، برنامه نرم فرهنگی را برای رشد شاخص های امنیتی در سیستان و بلوچستان اجرایی کنیم.

وی تاکید کرد: باید از مسوولان در زمینه اختصاص سهمیه استخدامی ناجا به جوانان بلوچ تشکر کرد، چرا که افراد بومی و اعتماد به این قشر امنیت را برای استان به ارمغان خواهد آورد.

به گزارش خبرنگار مهر، بخش کورین در فاصله ۵۰ کیلومتری زاهدان، مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.

کد خبر 290314

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha