همشهری آنلاین: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امسال ۴۵۰ گروه جهادی در نوروز به مناطق محروم کشور برای انجام کارهای جهادی مبتنی بر تحقق شعار اقتصاد مقاومتی اعزام خواهند شد.

 محمدرضا نقدی

به گزارش ایسنا، صبح امروز 25اسفندماه مراسم بدرقه گروه‌های جهادی تهران بزرگ با حضور سردار محسن کاظمینی فرمانده سپاه محمد رسول‌الله (ص) تهران بزرگ، حجت‌الاسلام گواهی نماینده ولی فقیه در سپاه تهران و تعدادی از اعضای گروه‌های جهادی در حسینیه فاطمه زهرا (س) سپاه تهران برگزار شد.

در این مراسم سردار محمدرضا نقدی در سخنانی گفت: حضور جوانان در گروه‌های جهادی برای انجام خدمت به محرومان کشور بسیار با ارزش است و الگویی الهام‌بخش برای کسانی خواهند بود که به دنبال تعالی هستند. بالاترین لذت و خدمت به بندگان خدا است و دل خداوند نیز از اینکه هم نوعان به یکدیگر کمک کنند شاد خواهد شد.

وی افزود: سال گذشته 300 گروه جهادی برای حضور در مناطق محروم کشور سازماندهی شد و امسال نیز 450 گروه جهادی در ایام نوروز به مناطق محروم کشور که عمدتا هم در نقاط مرزی قرار دارند، خواهند رفت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطر نشان کرد: شب گذشته به بودجه گروه‌های جهادی 20 درصد اضافه شد. البته این حرکت به چنین هزینه‌هایی نیاز ندارد چرا که فعالیت‌های آن‌ها بیشتر از سوی خیران و خودِ افراد تأمین می‌شود. حرکت‌های جهادی؛ حرکتی مقدس هستند که از اهل بیت به ما رسیده است.

نقدی در پایان یادآور شد: کار خدمت به محرومان بسیار ارزشمند است، به شرطی که خدمت صرف نباشد و عزیزان جهادگر باید راه را به عزیزان‌مان در نقاط محروم کشور نشان دهند تا شعار اقتصاد مقاومتی تحقق یابد و شاهد رونق اقتصادی در این مناطق از سوی مردم محروم باشیم.

به گزارش ایسنا، در بخش دیگری این مراسم مهندس رضاپور مسئول سازندگی سپاه تهران در سخنانی کوتاه گفت: 73 گروه جهادی در سطح 17 استان از تهران حضور خواهند یافت که تعداد آن‌ها پنج هزار و 600 نفر است. این گروه‌ها از امروز دوشنبه 25 اسفندماه تا هفتم فروردین ماه سال 94 ادامه خواهند داشت. طی پنج سال آینده قرار است 500 گروه جهادی در تهران تشکیل شود. اکنون که سال دوم هستیم 236 گروه جهادی تشکیل شده است.

کد خبر 290109

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha