مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: امنیت در جهانی که روز به روز به میزان خشونت و پرخاشگری آن افزوده می‌شود، یکی از بزرگترین نگرانی‌های بشر به شمار می‌رود، به ویژه برای آن گروه از افراد که بیشتر در معرض حملات یا آدم‌ربایی قرار دارند.

براساس گزارش گيزمگ، در چنين وضعيتي است كه ساخت لباس‌هاي ضد‌گلوله،‌ هر اندازه كه گران‌قيمت باشند، مي‌تواند معني و كاربرد پيدا كند. اما به تازگي راهكارهاي به‌صرفه‌تر و كاربردي‌تري نيز براي محافظت از خود ارائه شده‌اند.

كيف لپ‌تاپ ضد‌گلوله توسط موسسه Training Force طراحي و ساخته شده‌است و وزن آن 3.6 كيلوگرم است،‌ اما كاملا به يك كيف لپ‌تاپ شباهت داشته و واقعا نيز مي‌توان از آن به عنوان يك كيف لپ‌تاپ يا كيف اسلحه استفاده كرد. تنها تفاوتي آن با كيف‌هاي معمولي اين است كه مي‌توان آن را در كسري از ثانيه از هم باز كرد و به يك سپر يك‌متري از جنس كولار تبديل كرد.

سطح محافظتي اين كيف لپ‌تاپ به حدي است كه مي‌تواند در برابر چندين شليك اسلحه كمري، شات‌گان و اسلحه نيمه‌خودكار مقاومت كند. اين كيف همچنين مي‌تواند حملاتي كه با استفاده از سلاح سرد انجام شده‌اند را نيز دفع كند. لايه خارجي اين كيف از جنس نايلون بالستيك، سبك‌وزن، ضد آب و ضد خراش است.

به گفته شركت Training Force از اين محصول مي‌توان براي دفاع شخصي در محيط‌هاي مختلف، خانه يا محل كار استفاده كرد و قيمت آن 899 دلار اعلام شده‌است. خريداران اين محصول مي‌توانند از دوره‌هاي آموزشي و راهنماي مخصوص شركت نيز بهره ببرند.

کد خبر 290094

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دانش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha