یکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۹
۰ نفر

«پرونده اسیدپاشی در اصفهان اولویت اول پلیس آگاهی است و هر هفته آخرین اطلاعات به‌دست آمده در این‌باره تجزیه و تحلیل می‌شود.»

سردار محمدرضا مقيمي، رئيس پليس آگاهي نيروي انتظامي در تشريح اقدامات پليس آگاهي در سال 93به پرونده اسيد پاشي در اصفهان اشاره كرد و گفت: رسيدگي به پرونده اسيد پاشي در اصفهان در اولويت ما قرار دارد و اميدواريم به‌زودي كشف شود اما نمي‌توانيم زمان دقيقي براي اين كار تعيين كنيم.

وي ادامه داد: ما در اين پرونده از كارآگاهان پيشكسوت مان استفاده كرديم و از خارج از ناجا نيز اطلاعات خوبي به‌دست آورده‌ايم و از شهرونداني كه در اين‌باره اطلاعاتي دارند هم دعوت مي‌كنيم به پليس كمك كنند. وي همچنين با ارائه آماري از افزايش 6درصدي كشف جرم و كاهش يك‌درصدي وقوع سرقت در كشور خبر داد و گفت: فعاليت قرارگاه مبارزه با سرقت كه نقش مؤثري در كاهش وقوع سرقت داشت در سال 94نيز ادامه پيدا خواهد كرد.

وي همچنين در پاسخ به پرسش همشهري درباره آخرين اقدامات درخصوص استفاده بيشتر شهروندان از صندوق امانات بانك‌ها گفت: اگر بانك‌ها شرايطي را مهيا كنند كه شهروندان بتوانند اشياي قيمتي‌شان را در صندوق امانات بانك‌ها نگهداري كنند به‌طور حتم از ميزان سرقت از منازل كاسته مي‌شود، اما اين موضوع مستلزم همكاري بانك‌ها و فراهم كردن اين امكانات است.

کد خبر 290060

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha