همشهری آنلاین: تیم والیبال شهرداری ارومیه با شکست میزان خراسان به دیدار نهایی لیگ برتر والیبال راه یافت.

Volleyball

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم والیبال شهرداری ارومیه در نخستین مسابقه دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال، روز چهارشنبه 20 اسفند در سالن مهران مشهد به مصاف میزان خراسان رفت و سه بر یک این تیم را شکست داد.

شاگردان جهانگیر سیدعباسی در ست نخست این مسابقه 25 بر 18 مغلوب میزبان خود شدند، اما در ست‌های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 23 و 25 بر 19 به پیروزی رسیدند و به عنوان نخستین تیم راهی دیدار نهایی جام هجدهم شدند.

میزان با پذیرش این شکست نیز به دیدار رده‌بندی لیگ برتر سال جاری راه یافت تا یک بار دیگر برای کسب عنوان سومی به میدان برود.


دیدار رفت دو تیم در ارومیه سه بر صفر به سود شهرداری این شهر تمام شده بود.

اما دیدار دوم مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال با شکست پیکان به پایان رسید تا جدال دو تیم والیبال شهرداری تبریز و پیکان تهران برای صعود به دیدار نهایی به دیدار سوم کشیده شود.

در اين مسابقه که در سالن شهید اقدمی تبریز برگزار شد، تیم شهرداری تبریز موفق به شکست سه بر دو پیکان تهران شد تا هنوز برای صعود به دیدار نهایی امیدوار باشد.

پیکان تهران در مسابقه دور رفت در خانه والیبال تهران سه بر صفر به پیروزی رسیده بود و در این دیدار شکست خورد.

شاگردان پیمان اکبری در تيم پیکان در ست‌های اول و سوم 25 بر 21 و 28 بر 26 به پیروزی رسیدند، اما در ست‌های دوم، چهارم و پنجم با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 20 و 16 بر 14 مغلوب شهرداری تبریز شدند.

مسابقه سوم دو تیم پیکان و شهرداری تبریز روز یکشنبه (24 اسفند) در خانه والیبال تهران برگزار می‌شود تا پیروز این میدان حریف شهرداری ارومیه در دیدار نهایی باشد.

دیدار رده‌بندی و نهایی لیگ برتر والیبال نیز روز چهارشنبه 27 اسفند ماه در سالن فدراسیون والیبال در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود.

 

کد خبر 289832

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha