مدیر تیم ملی فوتبال المپیک اعتقاد دارد ۷۰درصد راه برای صعود ملی‌پوشان به المپیک باقی مانده و باید این آرزو را برآورده کرد.

فوتبال

  او كه بعد از پايان بازي با كويت در رختكن تيم ملي اميد حاضر شده بود و دقايقي براي كادر فني و بازيكنان اين تيم صحبت كرد، گفت: قبل از هرچيز لازم مي‌دانم به‌عنوان مدير تيم از علي عبدالله‌زاده به‌خاطر مشكلي كه در ورود به كويت برايش ايجاد شد عذرخواهي كنم.كاشاني ضمن تبريك پيروزي مقابل كويت گفت: اگر مي‌خواهيد به المپيك صعود كنيد بايد المپيكي فكر و عمل كنيد. شب با رؤياي المپيك بخوابيد و بيدار شويد. بايد بدانيد درصورت موفقيت در مرحله اول مسابقات مقدماتي المپيك در فروردين ٩٤ تازه ٣٠ درصد راه را طي مي‌كنيم و ٧٠ درصد راه براي مرحله نهايي كه تيم‌هاي بزرگ آسيا مثل ژاپن و استراليا انتظار ما را مي‌كشند باقي مي‌ماند.

وي با اشاره به اهميت مباحث رفتاري و اخلاقي در تيم المپيك تأكيد كرد: تيمي كه در رأس خود خاكپور و مايلي‌كهن را دارد انتظار از آن در بُعد اخلاقي بالاست و هيچ وقت نمي‌تواند اخلاق را فداي نتيجه كند. اعتراض تند به داور و پرخاش به بازيكن حريف در تيم اميد جايي ندارد.كاشاني همچنين با توجه به مشكلات مالي در فدراسيون فوتبال گفت: متأسفانه در شرايط فعلي فدراسيون وضعيت مالي خوبي ندارد به‌نحوي كه قادر به پرداخت هزينه ١٣٠ ميليوني اردوي كيش و هزينه‌هاي مازاد بر تعهد فدراسيون كويت در اين اردو، مثل پول توجيبي و اسكان نفرات بيشتر از٣٥ نفر نبود. خدا را شكر با كمك‌هاي دوستداران صعود به المپيك توانستيم هزينه‌ها را پرداخت كنيم. رفع مشكلات مالي و لجستيكي در بيرون زمين با من است و جنگيدن داخل زمين هم با شماست.

کد خبر 289823

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha