دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: پخش مجموعه تلویزیونی "شمعدونی" به کارگردانی سروش صحت بهار ۹۴ از شبکه سه سیما آغاز می‌شود.

سریال شمعدونی

به گزارش ايسنا؛ محسن چگینی - تهیه‌کننده این سریال - با اعلام خبر بالا گفت: "شمعدونی" نخستین سریال شبکه سه سیما در سال 94 است که پخش آن در بهار 94 آغاز می‌شود.

وی افزود: این سریال هم اکنون در مرحله مونتاژ و صداگذاری قرار دارد و در 53 قسمت 45 دقیقه ای به طور شبانه از این شبکه پخش می شود.

بنا بر این گزارش، این مجموعه داستان دو خانواده است که عطا و هوشنگ سرپرستی آن را برعهده دارند. عطا فرزندی دارد که برای او بسیار عزیز و دوست داشتنی است اما او کودکی کنجکاو است و بنیان قصه هم بر درگیری عطا با فرزند خود استوار است.

قصه‌های این خانواده دوست داشتنی است ... آیینه‌ای است که خودمان را در آن می‌بینیم ... آدم هایی با ضعف و قدرت که دوستشان داریم و تلاش می کنند که بهتر باشند ...

بازیگران سریال "شمعدونی" عبارتند از:

محمدحسن معجونی، آتنه فقیه نصیری، نگار عابدی، رویا میرعلمی، محسن قاضی مرادی، محمدرضا داود نژاد، ویدا جوان، امیر کاظمی، رضا کریمی و ...، با معرفی محمد نادری. بازیگر خردسال: عرفان برزین.

سروش صحت در این سریال چهره‌ای جدید (محمد نادری) را به عرصه بازیگری معرفی کرده و نقش اول این سریال را به او محول کرده است.

فهرست عوامل پشت دوربین این اثر عبارتند از: مشاور پروژه:پیمان قاسمخانی مدیر تولید:رضا کریمی مدیر تصویربرداری: خسرو دادگر مرام ، صدابردار:علیرضا نوروزیان طراح صحنه:مهراب قاسمخانی جانشین تولید:پوریا عطابخشی تدوین:شهرام کیور تیراژ و جلوه های ویژه کامپیوتری:اشکان چگینی آهنگساز:شایا و طاها شجاع نوری

دستیار اول کارگردان:حسن نوری، طراح گریم:ایمان امیدواری، طراح لباس: نازنین خزایی، برنامه ریز: امین قوام، عکاس:بهرنگ دزفولی زاده، منشی صحنه:گل کوشان، مدیر تدارکات:مجید رنجبر، مجری طرح:موسسه تصویر غزال.

کد خبر 288759

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha