گروه حوادث: آخرین بازمانده‌های باند یاکوزا، در حالی در مخفیگاهشان در ولد ‌آباد کرج دستگیر شدند که 2زن را در اسارت خود داشتند.

صبح هفدهم مرداد در حالی که سردسته های باند مخوف یاکوزا در تهران درمحاصره پلیس قرار گرفته و یکی از آنها کشته شده و بقیه اعضا دستگیر شده بودند، ماموران پلیس استان تهران از طریق منابع اطلاعاتی خود متوجه شدند 2 عضو فراری باند به  نامهای مصطفی غول و امیر پلنگ از تهران گریخته و در خانه یک متهم تحت تعقیب در ولد آباد کرج پناه گرفته اند.

با مشخص شدن این موضوع، عملیاتی ضربتی برای دستگیری متهمان آغاز شد و ماموران کلانتری 25 محمدشهر با محاصره مخفیگاه ، 2 بازمانده باند یاکوزا را وادار به تسلیم  کردند.

در بررسی های اولیه این خانه،ماموران با 2 زن جوان  که در یکی از اتاق ها زندانی شده بودند مواجه شدند، زنان جوان در بازجویی ها مدعی شدند که از یک هفته قبل با فریب 2 عضو فراری باند به این خانه کشانده شده و پس از آن در خانه زندانی شده‌اند.

سرهنگ مجید بزمون- رئیس پلیس کرج- با اعلام خبر دستگیری دو بازمانده این باند گفت: با انتقال متهمان به اداره امنیت عمومی استان تهران آنها به شرارت، تجاوز به عنف و توزیع مواد مخدر و اغفال دو زن جوان و زندانی کردن آنها اعتراف کردند  و هم اکنون در اختیار پلیس امنیت کرج قرار دارند.

کد خبر 28856

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز