دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: تفاهم‌نامه مشترک میان معاونت فرهنگی وزارت بهداشت و جهاد دانشگاهی به منظور فعالیت‏‌های متناسب با نیاز دانشجویان از قبیل ایجاد شبکه اجتماعی دانشجویی و ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی در دانشگاه‌ها امضاء شد.

به گزارش مهر، تفاهم‌نامه گسترش فعالیت‌های فرهنگی بین معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي و معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی به منظور هم‎افزایی و تسهیل در اجرای برنامه‏‌های مطلوب فرهنگی در سال «اقتصاد و فرهنگ، عزم ملی و مدیریت جهادی» امضا شد.

همکاری و تعامل در استفاده از محصولات و خدمات فرهنگی سازمان‌ها و مراکز فرهنگی جهاد دانشگاهی اعم از سازمان دانشجویان، سازمان فعالیت‌های قرآنی، سازمان انتشارات، مرکز افکارسنجی و ... ، مشارکت در برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی و مسابقات مناظره دانشجویی، مشارکت در مسابقات و جشنواره های فرهنگی و دانشجویی و همکاری در فعالیت‌های سراسری ویژه سبک زندگی دانشجویی از مهمترین مفاد این تفاهم‌نامه همکاری فرهنگی است.

در این تفاهم‌نامه ضمن اشاره به مشارکت دو معاونت فرهنگی وزارت بهداشت و جهاد دانشگاهی در تأسیس ساختارهای جدید فرهنگی در سطح کشوری و دانشگاهی، بر همکاری در فعالیت‏‌های سراسری نوآورانه در ارائه قالب‏ های جدید علمی و فرهنگی متناسب با نیاز دانشجویان از قبیل: «ایجاد شبکه اجتماعی دانشجویی» و «ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی در دانشگاه‌ها» و همکاری در راستای توانمندسازی دانشجویان تاکید شده است.

ایجاد و تقویت کانون‌های دانشجویی جهت تحقق الگوی فارغ‌التحصیل مطلوب نظام آموزش عالی ایران از جمله دیگر مفاد این تفاهم‌نامه است.

کد خبر 288067

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha