سه‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۰
۰ نفر

با مرگ یکی از مجروحان حادثه انفجار ترقه در قهدریجان اصفهان، آمار قربانیان این حادثه هولناک به ۳نفر رسید.

حوادث

اين حادثه نيمه‌شب دوشنبه 27بهمن‌ماه در بخش قهدريجان شهرستان فلاورجان رخ داد و 5كشته و مصدوم برجاي گذاشت. بررسي‌ها نشان مي‌داد قربانيان نخستين حادثه 2پسر 22ساله به نام‌هاي مسعود درويشي و اميد جمالي هستند كه قرار بود به‌زودي رخت دامادي به تن كنند. هاجر راقبي، نامزد 18ساله مسعود درويشي، يكي از قربانيان حادثه انفجار ترقه در گفت و گو با همشهري مي‌گويد: مسعود پسرخاله مادرم بود و سال91 به خواستگاري‌ام آمد.

از آن روز به بعد با رضايت خانواده‌ها نامزد شديم و قرار بود اوايل سال94 مراسم عروسي‌مان را جشن بگيريم اما نشد. او ادامه مي‌دهد: آخرين‌بار عصر يكشنبه با او تماس گرفتم و گفت قرار است به مراسم عروسي پسرهمسايه‌شان برود تا اينكه خبر رسيد هنگام ساخت ترقه جانش را از دست داده است. دختر جوان مي‌گويد: گويا وقتي مسعود در مراسم عروسي پسرهمسايه بود، 2نفر از دوستانش به نام‌هاي اميد و مجيد از او خواستند براي ساخت ترقه به خانه اميد بروند.

اميد 2هفته پيش نامزد كرده و قرار بود جمعه همين هفته (اول اسفند) مراسم عقدشان را جشن بگيرند. طبقه دوم خانه اميد نيمه‌ساز بود. آن شب همگي به آنجا رفتند و حدود 25كيلو مواد محترقه همراهشان بود تا با آن ترقه بسازند. مي‌خواستند اين ترقه‌ها را در مراسم عروسي استفاده كنند كه يكدفعه اين مواد منفجر شد. شدت اين انفجار به حدي بود كه آوار بر طبقه اول ريخت طوري‌كه مادر و برادر اميد در طبقه اول بر اثر اين حادثه مصدوم شدند.

دخترجوان مي‌گويد: مسعود و اميد در دم جان باختند اما مجيد و 2مصدوم ديگر توسط اورژانس به بيمارستان منتقل شدند. دختر جوان با بغض مي‌گويد: چهارشنبه سوري نزديك است و واقعا از جوانان مي‌خواهم كه دست به اين كارهاي خطرناك نزنند. در همين حال عليرضا شفيعي مسئول پايگاه‌هاي اورژانس شهرستان فلاورجان گفت: پس از حادثه امدادگران اورژانس شهرستان فلاورجان مصدومان را به بيمارستان منتقل كردند. وي افزود: با وجود تلاش پزشكان مجيد هاشمي يكي از مصدومان حادثه نيز روزگذشته روي تخت بيمارستان تسليم مرگ شد.

کد خبر 287501

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha