همشهری‌آنلاین: سومین جشنواره معرفی دانشجویان نمونه‌ی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران (۲۰ بهمن ماه ۱۳۹۳) در تالار الغدیر این دانشکده با حضور جمعی از اساتید و دانشجویان برگزار شد.

سومین جشنواره معرفی دانشجویان نمونه‌ی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران

به گزارش مارکتینگ‌نیوز، معیارهای انتخاب در این جشنواره، عملکرد دانشجویان در طی دوره دانشجویی (شامل معدل کل، ضریبی از معدل ترم، کارهای فرهنگی، و فعالیتهای تحقیقی) و رتبه‌ی ورودی‌های کنکور بود.

دکتر محسن نظری، دکتر فرهنگی، دکتر آقازاده، دکتر تقی زاده، دکتر صفری و بسیاری دیگر از اساتید در این مراسم حضور داشتند.

  • پژوهش موفق از دل آموزش موفق بیرون می‌آید

دکتر طهمورث حسنقلی‌پور، رئیس دانشکده مدیریت دانشکده مدیریت در سخنرانی کوتاه خود گفت: پژوهش موفق از دل آموزش موفق بیرون می‌آید. امروز، روز تقدیر و بزرگداشت از آموزش است. خروجی‌های دانشکده مدیریت در بخش‌های مختلف فعالیت دارند و این باعث افتخار ما است.

  • نمونه‌ها باید ایده بیاورند

دکتر محمدسعید تسلیمی، مشاور وزير علوم، تحقيقات و فناوری در این مراسم گفت: هدف از برگزاری این مراسم، تقدیر از دانشجویان و اساتید است. اساتید و دانشجویانی که امروز در این جشنواره شرکت کردند، حریص به ارج نهادن به توفیقات هستند. محور این مراسم نمونه بودن و یا نمونه شدن است. برخی فکر می‌کنند که اینجا دیگر آخر مدارج هست و احساس می کنند که کافی است. اما برخی دیگر تفکر متفاوتی دارند. کار برای آنها تازه شروع شده است. این افراد باید مجدانه‌تر و به صورت جمعی از نمونه‌ها ظاهر شوند، عهده‌دار شوند، ایده آوردند، و ایده ایجاد کنند. من امروز با تعصب و علاقه خاصی که به دانشکده مدیریت دارم، به این مراسم آمدم. افرادی که امروز به عنوان دانشجوی نمونه معرفی می‌شوند، تازه کارشان شروع می‌شود. نباید خداحفظی کنند، بلکه باید فکر و ایده بیاورند.

دکتر محسن نظری، معاون علمی و فناوری دانشکده مدیریت نیز در این مراسم سخنرانی کوتاهی داشت و گفت: این افراد هستند که ساختار را تشکیل می‌دهند. تاکنون دانکده مدیریت به دانشجویان افتخار داده است، از حالا به بعد این دانشجویان هستند که باید به دانشگاه افتخار دهند. حالا نوبت ما است که این اعتبار را حفظ کنیم.

نظری سپس به اختصار نحوه‌ی انتخاب و تقدیر از دانشجویان را توضیح داد.

در این مراسم در مجموع از 69 دانشجوی دوره کارشناسی، کارشناسی ارشد، و دکتری تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 286978

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha