چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: مرکز جامع سرطان به شکل مدرن مبتنی بر پیشگیری، درمان و توانبخشی در بیمارستان جرجانی راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش ایرنا، دکتر علی‌اصغر پیوندی در حاشیه افتتاح بخش‌های جدید بیمارستان امام حسین (ع)، افزود: همکاری این مرکز با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، سازمان تامین اجتماعی، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي و خیرین در بیمارستان جرجانی كه در زمان حاضر بلااستفاده است صورت می‌گیرد.

وی همچنين به راه‌اندازی مراکز دیگری همچون بیمارستان سوختگی با 180 تخت و با همکاری سازمان اوقاف و امور خيريه در آینده نزدیک در تهران اشاره کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افزود: نظام سلامت چالش‌های زیادی دارد که حل مشکلات آن با پول‌های وزارت بهداشت، سال‌ها طول می‌کشد؛ بنابراین نیاز به راه میانبر و کمک گرفتن از مردم و خیرین داریم.

وی با اشاره به افتتاح بخش‌های جدید بیمارستان امام حسین (ع)، گفت: در افتتاح این بخش‌ها، پلی‌کلینیک آن در 15 هزار متر مربع به بهره‌برداری رسید و هزینه مجموع طرح‌ها بالغ بر شش میلیارد تومان شد که 50 درصد هزینه‌های آن را خیرین پرداخت کردند.

وی یادآور شد: بیمارستان امام حسین (ع) به عنوان خط اول تماس نیاز به خدمات درمانی در شرق تهران، شهرهای دماوند، رودهن و پردیس را پوشش می‌دهد که نیاز به افزایش تخت در این منطقه به شدت حس می‌شود.

کد خبر 286934

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار پزشکی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha