همشهری آنلاین: آیت‌الله جوادی آملی، مرجع تقلید گفت: شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن عبادت است، باید وضو بگیریم و در راهپیمایی شرکت کنیم.

به گزارش ایرنا، آيت‌الله عبدالله جوادي آملي در جلسه درس تفسیر قرآن کریم در مسجد اعظم قم، افزود: خیلی از دوستان ما وضو می‌گرفتند می‌آمدند و خیلی از خواص، افکار دیگری هم داشتند و واقعا با همین شعارها انقلاب پیروز شد و شاه رفت و با همین شعارها هم انقلاب تا ظهور باقی می‌ماند، خدا فرموده است که شما به وظیفه‌تان عمل کنید و دخالت نکنید، من خودم بساط کافران و مشرکان و منافقان را برمی‌چینم.

آیت‌الله جوادی آملی تصریح کرد: آن‌ها دائماً می‌گویند گزینه‌ها روی میز است، یعنی کار به دست ما است؛ همان حرفی که فرعون می‌زد، ولی ما باید در این راهپیمایی‌ها درود بر امام و شهدا بفرستیم و گرامیداشت رهبری را داشته باشیم، اما یا «احد» و یا «صمد» یادمان نرود و بی وضو در این راهپیمایی شرکت نکنیم.

وی خاطرنشان کرد: تفکر امروز غرب همان اومانیسم است، اگر چه اصطلاحات و الفاظ تغییر کرده باشد؛ اینکه گفتند تا زنده هستید عالم باشید، چون عالم اگر نتواند باری از دوش دیگران بردارد، زیر بار استعمار هم نمی‌رود و باربری نمی‌دهد، زیرا حوزویان و دانشگاهیان با یک دست تعلیم و یا دست دیگر تعلیل دارند.

وی اظهار داشت: خدا فرموده ما نیازی به یاوری شما نداریم، امروز هم همین است خدا نیازی به یاوری ما ندارد، بلکه وظیفه ما حفظ حرمت خون شهدا، امام و اکرام رهبری است، اما بدانیم دیگری است که امنیت منطقه و کشور را حفظ کرده و خواهد کرد منتهی وظیفه ما عرض ادب به دین است.

کد خبر 286793

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha