همشهری آنلاین: با انجام رقابت‌های هفته پنجم و پایانی لیگ وزنه‌برداری، تیم ذوب آهن اصفهان عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را از آن خود کرد.

Weightlifting

به گزارش روابط عمومی فدراسیون وزنه‌برداری، ذوب آهنی ها که با درخشش مجید عسکری، جابر بهروزی و مسعود چترایی در اوزان 56، 66 و 77 کیلوگرم عناوین صدرنشینی هفته پنجم را به دست آورده بودند، امتیازات کامل دسته فوق سنگین را هم با صدرنشینی رشید شریفی از آن خود کردند تا پس از چهار سال به سیطره ملی حفاری در لیگ وزنه‌برداری پایان دهند و برای نخستین بار عنوان قهرماني این پيكارها را به دست بیاورند.

تیم ذوب آهن با 265 امتیاز روی سکوی قهرمانی رقابت‌های این فصل لیگ وزنه‌برداری ایستاد و ملی حفاری با 262 امتیاز، پس از چهار سال قهرمانی، روی سکوی نایب قهرمانی قرار گرفت. دو تیم نیروی زمینی ارتش و عقاب نیروی هوایی هم رقابت نزدیکی برای ایستادن روی سکوی سوم این مسابقات داشتند که در نهایت این عنوان با توجه به 243 امتیاز تیم نیروی زمینی نصیب این تیم شد.

رقابت‌های دسته فوق سنگین و مراسم اهدای مدال و کاپ قهرمانی رقابت‌های لیگ وزنه‌برداری با حضور حسین رضازاده، رئیس فدراسیون وزنه‌برداری، بهمن زارع و سید هادی پانزوان، سرمربی و مربی تیم ملی وزنه برداری، کوروش باقری و جمعی از فرماندهان نظامی پادگان شهید محمد نوژه همدان برگزار شد.

رده‌بندی تیمی نهايي مسابقات


1- ذوب آهن اصفهان با 265 امتیاز


2- شرکت ملی حفاری ایران با 262 امتیاز


3- نیروی زمینی ارتش با 243 امتیاز


4- عقاب نیروی هوایی همدان با 242 امتیاز


5- پدافند هوایی با 224 امتیاز


6- مناطق نفت‌خیز جنوب با 223 امتیاز

 

کد خبر 286604

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha