همشهری آنلاین: خشایار دهستانی، دارنده بازوبند پهلوانی کشتی لوچوی قهرمانی کشور، در دومین دوره این مسابقات که به میزبانی مازندران در شهرستان نور برگزار شد، برای دومین بار بازوبند کشتی پهلوانی لوچوی کشور را به دست آورد.

Lucho Wrestling

به گزارش روابط عمومي فدراسيون ورزش‌هاي بومي، محلي و عشايري، در پایان دومین دوره مسابقات بازوبند پهلوانی کشتی محلی لوچوي قهرمانی کشور، گرامیداشت زنده‌یاد نصرت‌الله مقصودی (از پیشکسوتان کشتی لوچو) که درشهرستان نور واقع در غرب مازندران برگزارشد، در دیدار قهرمانان دو وزن 85ـ و 85+ کیلوگرم، دهستانی با برتری برابر میلادجعفریان، قهرمان قهرمانان شد و برای دومین بار در دو سال اخیر بازوبند طلا را که حدود 70 میلیون ریال ارزش مادی دارد، از آن خود کرد.

خشایار دهستانی و میلاد جعفریان در پيكارهای امسال به ترتیب برای تیم‌های مازندران الف و تیم نور، میزبان مسابقات به روی تشک رفتند و با توجه به کسب سهمیه مستقیم قهرمانی در دوره گذشته مسابقات، از رقابت‌هاي دور مقدماتی معاف و از دور دوم به مصاف حریفان رفتند.

خشایار دهستانی در نخستین دوره این مسابقات در سال 91 که به میزبانی شهرستان بابل برگزار شد، توانست بازوبند پهلوانی را از دستان جهان پهلوان امامعلی حبیبی دریافت کند.

اما در دومین دوره مسابقات بازوبند پهلوانی کشتی محلی لوچوي قهرمانی کشور در وزن 85ـ کیلوگرم فرهاد موسوی از مازندران ب اول شد و جواد قاسمپور از سوپرگوشت قوام نور و یاسرمحمدی از مازندران به ترتیب دوم وسوم شدند.

در وزن 85+ کیلوگرم بهروز مهدی‌نژاد از تیم مازندران الف با برتری برابر حریفان خود قهرمان شد و امیر قجر از تیم تهران و مهرداد توکلی در رده‌های دوم وسوم قرار گرفتند.

دراین رقابت‌ها که در دو وزن 85ـ و 85+ کیلوگرم در سالن ورزشی امام خمینی نور برگزار شد، 25 لوچوکار برتر کشور در قالب 11 تیم که شش تیم از مازندران و پنج تیم از استان‌های همدان، سمنان، تهران، البرز وتوابع تهران بودند، با هم رقابت کردند.

به نفرات اول هر وزن یک میلیون تومان، نفرات دوم 500 هزار تومان و نفرات سوم 300 هزار تومان جایزه داده شد.

 

کد خبر 286520

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha