همشهری آنلاین: تیم‌های نفت مسجدسلیمان و ذوب آهن در ادامه رقابت‌های هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال موفق به شکست حریفانشان شدند.

league

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران پنجشنبه دو دیدار برگزار شد. در یکی از این دیدار صبای قم مهمان نفت مسجدسلیمان بود که در نهایت شاگردان مکوندی موفق شدند حریف‌شان را یک بر صفر شکست دهند. تک گل این تیم را فرزاد محمدی در دقیقه 79 به ثمر رساند.

نفتی‌ها با این پیروزی 18 امتیازی شد و در رده سیزدهم ایستاد و از منطقه سقوط جدا شد. اما صبایی‌ها با 25 امتیازی که داشتند یک رده سقوط کردند و در رده هشتم ایستادند.

در دیگر دیدار همین روز تیم‌های راه‌آهن و ذوب آهن به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برتری سه بر صفر ذوب آهنی‌ها به پایان رسید. در این دیدار ابتدا حسن‌زاده در دقیقه 31 و در ادامه کاوه رضایی در دقیقه 83 برای تیم‌شان گلزنی کردند اما این پایان کار نبود و در دقیقه 2+90 مجتبی تبریزی گل سوم تیمش را به ثمر رساند تا ذوب آهنی‌ها در ادامه روند رو به رشد خود موفق شوند به رده ششم جدول رقابت‌های لیگ برتر صعود کنند. راه‌آهنی‌ها هم با این شکست همچنان 16 امتیازی و با یک رده سقوط در رده پانزدهم باقی ماندند.

 

کد خبر 286406

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha