همشهری آنلاین: رسانه‌های خبری از وقوع انفجاری در مرکز قاهره خبر دادند. یک شبکه در صفحه اینترنت خود اعلام کرد که یک بمب کارگذاشته شده در مرکز قاهره منفجر شده است.

cairo

به گزارش ايرنا،‌ برخی شبکه‌های تلویزیونی از وقوع انفجار در مرکز قاهره خبر دادند .

شبکه ˈبوابه الاهرامˈ در صفحه اینترنت خود اعلام کرد که یک بمب کارگذاشته شده در خیابان ˈقصر النیلˈ در مرکز قاهره منفجر شده است. این شبکه به خسارات مالی و جانی احتمالی این انفجار اشاره‌ای نکرد.

بوابه الاهرام همچنین اعلام کرد که نیروهای امنیتی قاهره در فرودگاه این شهر دو بمب را در داخل یکی از سالن‌های انتظار کشف کرده و آنها را خثنی کردند.

بر اساس آخرین گزارش ها، سطح امنیتی در فرودگاه قاهره افزایش یافته و نیروهای امنیتی در حال بازرسی این فرودگاه به منظور کشف بمب های احتمالی دیگر هستند.

بوابه الاهرام همچنین از وقوع انفجاری در مقابل یک پمپ بنزینی در شهر ˈاسکندریهˈ در شمال مصر خبر داد که بر اثر آن پنج نفر زخمی شدند که حال یکی از آنها وخیم گزارش شده است.

شاهدان عینی گفتند که در اثر این انفجار یک خودرو منهدم شد و به مغازه های مجاور پمپ بنزین نیز خسارتی وارد شده است.

بر اساس این گزارش، نیروهای امنیتی مصر در اسکندریه به دنبال بمب‌های کارگذاشته دیگری هستند که احتمال دارد، عاملان بمب گذاری در این شهر، کار گذاشته باشند.

این شبکه خبری همچنین به وقوع سه انفجار در مکان های مختلف شهر ˈالزقازیقˈ در استان شرقی مصر خبر داد.

دستگاه امنیتی الزقازیق نیز با تایید وقوع سه انفجار در مکان های مختلف این شهر، اعلام کرد که این انفجارها موجب وحشت ساکنان منطقه شده است.

کارشناسان امنیتی باقیمانده‌های بمب‌های انفجاری را برای بررسی از محل حادثه انتقال داده‌اند.

کد خبر 286239

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha