همشهری آنلاین: دانشگاه آزاد با شکست تیم فولاد هفت الماس قزوین در بازی رده‌بندی دو بر یک از حریف خود پیش افتاد.

Basketball

به گزارش روابط عمومي فدراسيون بسكتبال، تیم دانشگاه آزاد که تا آخرین لحظه برای رسیدن به فینال، مقابل پتروشیمی بندرامام مقاومت کرد، در نهایت با قبول شکست از قهرمان فصل گذشته، برای رسیدن به مقام سوم، حریف فولاد هفت الماس قزوین در بازی رده‌بندی شد.

بازیکنان دانشگاه آزاد علی‌رغم خستگی از سه بازی دشواری که مقابل پتروشیمی بندرامام پشت داشتند، در مقابل بازیکنان تازه‌نفس فولاد نمایش خوبی در زمین داشتند، به طوري كه در کوارتر نخست با نتیجه 21 بر 10 به برتری رسیدند، اما در کوارتر دوم توپ و میدان کاملا در تصاحب بازیکنان فولاد بود، به نحوی که بازیکنان دانشگاه آزاد فقط 6 امتیاز در مقابل 20 امتیاز حریف کسب کردند تا نیمه نخست در نهایت 30 بر 27 به سود بازیکنان فولاد هفت الماس قزوین به اتمام رسد.

در کوارتر سوم بازیکنان دانشگاه آزاد بار دیگر بر بازی مسلط شدند و با کسب 25 امتیاز 52 بر 48 در پایان اين کوارتر به برتری رسیدند.

در تایم پایاني بازی، دو تیم پا به پاي هم پیش رفتند و هیچ یک نسبت به حریف برتری نداشت. تساوی 16 امتیازی دو تیم در این تایم بازی در نهایت 68 بر 64 پیروزی دانشگاه آزاد را به دنبال داشت.

از آنجایی که این دو تیم در مرحله مقدماتی هر کدام یک پیروزی به دست آورده بودند، با نتیجه‌ای که در این دیدار رقم خورد، دانشگاه آزاد 2 بر 1 پیش افتاد و حال در صورتی که تیم دانشگاه آزاد در بازی چهارم که روز پنجشنبه 16 بهمن برگزار می‌شود، موفق شود در قزوین تیم فولاد را شکست دهد، به مقام سومی خواهد رسید و در صورت پیروزی نماینده استان قزوین، بازی پنجم این دو تیم که در تهران برگزار می‌گردد تعیین‌کننده خواهد بود.

 

کد خبر 286196

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha