همشهری آنلاین: رئیس جمهور به مناسبت پرتاب ماهواره ملی فجر به فضا در پیامی اظهار داشت: دانشمندان ایرانی در زمینه علوم فضایی وارد مرحله جدیدی شده‌اند.

روحانی

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، ماهواره فجر جمهوری اسلامی ایران همزمان با دومین روز از ایام الله دهه مبارک فجر و جشن‌های سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با فرمان حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری در مدار کره زمین قرار گرفت.

رئیس جمهوری پس از صدور فرمان پرتاب ماهواره فجر در سخنانی با درود و سلام به همه شهیدان به ویژه شهدای انقلاب اسلامی و امام شهیدان اظهارداشت: باید به ملت بزرگ ایران تبریک وتهنیت عرض کنم برای این که اندیشمندان و دانشمندان بزرگ فضایی ما وارد مرحله جدید در زمینه علوم فضایی شدند.

وی افزود: امروز بحمدالله ماهواره ملی فجر توسط ماهواره بر بومی ایرانی که سفیر فجر نام دارد به فضا پرتاب شد و این آغاز را به ملت بزرگ ایران تبریک می‌گویم.

رئیس جمهوری خاطرنشان کرد: دولت یازدهم در زمینه فضایی مصمم است مسیر پیشرفت را ادامه دهد و ان شاءالله سال‌های آینده قدم به قدم توسط دانشمندان فضایی کشور این راه را ادامه خواهیم داد.

روحانی یادآور شد: این راه را ادامه می‌دهیم تا مرحله ای که بتوانیم نیازهای ملی خودمان را در زمینه فضایی توسط همه دانشمندان و فناوری بومی تامین کنیم.

کد خبر 286114

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha