همشهری آنلاین: مدیرعامل شرکت پخش سها هلال، گفت: سامانه نوبت‌دهی در داروخانه تک‌نسخه‌ای هلال‌احمر همزمان با دهه مبارک فجر و با هدف تسریع در ارایه خدمات درمانی به مراجعان، راه‌اندازی شد.

به گزارش مهر، حسین صانعی‌فرد افزود: جمعیت هلال‌احمر همواره تلاش کرده است به منظور تکریم مردم، خدمات قابل ارائه به مردم را از جمله در داروخانه‌های این جمعیت که همواره با مردم در ارتباط است، گسترش دهد.

وی درباره سامانه نوبت‌دهی در داروخانه‌های هلال‌احمر توضیح داد: بر این اساس از این پس مراجعان هنگام ورود به داروخانه با دریافت شماره به انتظار نشسته و در سریع‌ترین زمان ممکن خدمات مناسب دارویی و تایید نسخ به آنان ارائه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت پخش سها هلال با تاکید بر لزوم سرعت بخشیدن به کار تایید نسخ و تحویل داروهای مورد نیاز مردم، استقرار نمایندگان سازمانها و شرکت‌های بیمه گر اصلی در داروخانه تک‌نسخه‌ای را به همین منظور دانست و گفت: نمایندگان سازمان‌های بیمه‌گر به منظور ارائه خدمات مورد نیاز شهروندان از فردا در داروخانه مرکزی هلال‌احمر مستقر می‌شوند.

وی با اشاره به حساس بودن فرآیند تایید و تحویل داروهای تک نسخه‌ای، از مراجعان به داروخانه های مرکزی و تک‌نسخه‌ای هلال‌احمر درخواست کرد تا صبوری به خرج داده و با پرسنل این مرکز همکاری لازم داشته باشند.

 

کد خبر 286101

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha