همشهری آنلاین: تلویزیون برخلاف روندی که در سال‌های اخیر در جهت پخش زنده مراسم‌ افتتاحیه و اختتامیه جشنواره‌ فیلم فجر طی کرده بود، مراسم افتتاحیه سی‌وسومین جشنواره را زنده پوشش نداد.

جشنواره فیلم فجر

به گزارش ایسنا، سال 91 اعلام شد که تلویزیون پس از ۱۷ سال افتتاحیه جشنواره فیلم فجر را زنده پخش می‌کند. این وظیفه را شبکه نمایش عهده‌دار شد. شبکه آی‌فیلم هم در مقاطعی نسبت به پخش زنده آیین پایانی جشنواره فیلم فجر اقدام کرده بود که مخاطبان بسیاری را هم پای تلویزیون نشاند.

اما امسال مراسم افتتاحیه سی‌وسومین جشنواره فیلم فجر فقط از شبکه‌های رادیویی پخش شد.

در مراسم روز گذشته (شنبه 11 بهمن) احسان کرمی، مجری افتتاحیه در ابتدای صحبت‌هایش از پخش زنده مراسم از شبکه‌های صداوسیما خبر داد اما با گذشت نیمی از مراسم، با تصحیح سخنانش خطاب به حاضران گفت: ظاهرا قرار است گزیده‌ برنامه فردا پخش شود و در حال حاضر تلویزیون مراسم را پخش نمی‌کند.

با شروع مراسم، شبکه رادیویی نمایش و رادیو تهران تنها شبکه‌هایی بودند که برنامه را به صورت زنده پخش می‌کردند که بعد از گذشت دقایقی از برنامه، تنها پخش زنده برنامه «سینما 33»‌ رادیو تهران باقی ماند.

روابط عمومی سیما امروز اعلام کرده است که «سینمایش» مراسم افتتاحیه را یک روز بعد از برگزاری، امشب ساعت 20 از شبکه نمایش پخش می‌کند. سینمایش همان برنامه‌ای است که در دو سال گذشته مراسم افتتاحیه را زنده پخش کرده بود. این برنامه قرار است هر روز ساعت 15:30 و 21:30 روی آنتن شبکه نمایش برود.

کد خبر 286007

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha