۸ بچه‌محل که با تشکیل باندی دست به آدم‌ربایی و زورگیری مسلحانه می‌زدند به دام پلیس افتادند.

متهمان

نخستين شاكي اين باند 20مهرماه امسال با حضور در اداره پليس از آنها شكايت كرد. او گفت: شب گذشته حوالي ميدان آزادي سوار يك پيكان آبي شدم كه 4سرنشين داشت اما در بين راه آنها با تهديد چاقو و قمه پول‌ها و كارت عابربانكم را دزديدند. سپس مرا مجبور كردند با خانواده‌ام تماس بگيرم و از آنها بخواهم كه مبلغي به‌حساب عابربانكم واريز كنند.

تا زمان واريز پول به‌حساب سارقان مرا داخل ماشين نگه‌داشته و در خيابان مي‌چرخيدند و وقتي مطمئن شدند پول واريز شده به چشمانم گاز اشك‌آور زدند و در تاريكي شب، در بيابان‌هاي اطراف جاده كرج رهايم كردند.كارآگاهان اداره پنجم پليس آگاهي پايتخت كه مأمور رسيدگي به اين پرونده شده بودند، در تحقيقات خود تمامي 8 عضو اين باند را دستگير كردند و آنها در بازجويي‌ها به زورگيري و گروگانگيري طعمه‌هايشان اعتراف كردند. همزمان شاكيان نيز شناسايي شدند و با حضور در اداره آگاهي از آنها شكايت كردند.

بررسي‌ها نشان مي‌داد كه سارقان گاهي اوقات لباس سربازي مي‌پوشيد تا كسي به آنها مشكوك نشوند. سرهنگ داوودفـرد، معاون مبارزه با سرقت‌هاي خاص پليس آگاهي تهران، با اعلام اين خبر گفت: از شاكيان احتمالي دعوت مي‌شود براي شكايت به اداره پنجم پليس آگاهي تهران مراجعه كنند.

کد خبر 285337

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha