همشهری آنلاین: برنامه ما ایرانی‌ها امشب همزمان با ولادت حضرت عبدالعظیم با موضوع یکتاپرستی ایرانی‌ها و حضور محمدحسین رجبی دوانی روی آنتن شبکه ۲ سیما می‌رود.

محمدحسین رجبی دوانی

به گزارش فارس، «علیرضا خوشنویس» تهیه کننده برنامه ما ایرانی‌ها در رابطه با این قسمت برنامه گفت: در این قسمت برنامه تلاش شده است تا با حضور محمدحسین رجبی دوانی مورخ و پژوهشگر تاریخ اسلام، ویژگی یکتاپرستی ایرانی‌ها از قبل از اسلام و پس از ورود اسلام به ایران و همچنین روی آوردن مردم این مرز و بوم به مذهب تشیع را مورد بررسی قرار دهیم.

وی در رابطه با مهمان برنامه توضیح داد: محمدحسین رجبی دوانی معاون پژوهشی دانشکده علوم اجتماعی و فرهنگی دانشگاه امام حسین (ع) و استاد تاریخ اسلام و تشیّع است و در این برنامه تلاش شده تا با نگاه تاریخی و تحلیلی ایشان به بررسی ویژگی یکتاپرستی ایرانی‌ها پرداخته شود.

خوشنویس با اشاره به ولادت حضرت عبدالعظیم افزود: به دلیل همزمانی این برنامه با شب ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی، بخش‌هایی از این قسمت به گفتگو با خادمان حرم حضرت عبدالعظیم و بررسی برخی از ابعاد شخصیتی این بزرگوار اختصاص یافته است.

برنامه ما ایرانی‌ها با اجرای امیرحسین مدرس قرار است که در 26 قسمت 52 دقیقه ای ویژگی‌های اخلاقی ما ایرانی‌ها را نقد کند و در دو فصل اخلاق ایرانی و شهر ایرانی موضوعات مبتلابه جامعه امروز را مورد بررسی قرار دهد.

کد خبر 285186

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha