همشهری آنلاین: یک چهره نزدیک به احمدی‌نژاد از برگزاری اولین جلسه رسانه‌ای این جریان٬ با هدف سیاست‌گذاری چگونگی حضور احمدی‌نژاد در رسانه‌های کشور خبر داد.

احمدی نژاد

بر اساس این گزارش محمدجعفر بهداد٬ محمد شیخان٬ مرتضی تمدن٬ ابوالحسن فقیه و عبدالرضا داوری اعضای این کمیته هستند که اولین جلسه آن نیز ديروز (سه‌شنبه 30 دي) در دفتر ولنجک احمدی‌نژاد برگزار شد و قرار است از این به بعد هر هفته روز چهارشنبه این جلسه برگزار شود.

این کمیته با شرح وظایف مختلفی تشکیل شده که مهمترین مسئولیت‌های آن؛ 1) رصد اخبار مربوط به احمدی‌نژاد 2) رصد اخبار جریان نزدیک به محمود احمدی‌نژاد 3) رصد شرایط کشور 4) سیاستگذاری چگونگی حضور احمدی‌نژاد در رسانه‌های کشور است که رییس شورای سیاستگذاری آن را عبدالرضا داوری بر عهده دارد و ریاست شورا نیز خود احمدی‌نژاد است.

این چهره آگاه همچنین به ایلنا خبر داد که برای انتشار روزنامه‌ نیز برنامه‌هایی وجود دارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا روزنامه "مهر عدالت" که به تازگی نام آن در رسانه‌ها منتشر شده٬ همان روزنامه‌ای است که قرار است به عنوان روزنامه اصلی جریان احمدی‌نژاد فعالیت کند یا خیر٬ به خبرنگار ایلنا گفت: برای انتشار روزنامه٬ برنامه‌ای در دست داریم و اقداماتی نیز انجام شده است. اسم روزنامه "مهر عدالت" هم مطرح است اما اینکه این روزنامه تا چه اندازه قرار است تریبونی برای حرف‌ها و دیدگاه‌های احمدی‌نژاد باشد٬ هنوز معلوم نیست بنابراین برای انتشار روزنامه‌ به صورت معین و برنامه‌ریزی‌شده٬ اقداماتی جدی در حال انجام است.

به گزارش ايلنا، رسانه‌های همچون دولت بهار٬ متین نیوز٬ میدان 72 ٬ هما پرس٬ آئین٬ مهر ماندگار٬ رمز عبور و همچنین مهر مردم (پایگاه اطلاع‌رسانی رسمی رئیس دولت‌های نهم و دهم) از جمله رسانه‌های نزدیک به محمود احمدی‌نژاد هستند که در حال حاضر فعالیت دارند.

کد خبر 284967

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha