سه‌شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: مراسم اختتامیه اولین جایزه موسیقایی تصویری «ققنوس» یکشنبه شب ۲۸ دی با حضور پر تعداد مخاطبان، مشاور رییس جمهور و معاون هنری وزیر ارشاد در تالار وحدت برگزار شد که در این مراسم از عبدالله گیویان تجلیل شد.

عبدالله گیویان

مراسم اختتاميه اولين جايزه موسقايي تصويري ققنوس با تجليل از اولين هنرمند سازنده نماهنگ در ايران برگزار شد. علی مرادخانی معاون هنری وزیر ارشاد لوح تقدیر و جایزه عبدالله گیویان را به وي اهدا كرد.

گیویان قبل از دریافت لوح تقدیر خود خطاب به تماشاگران گفت: همین که امروز توانستند ما زیر خاکی‌ها را از خاک بیرون بیاورند برای من اتفاق خوبی است که از همه دست اندرکاران این جایزه تقدیر و تشکر می‌کنم. پدیده ویدئو کلیپ با هدف اینکه کلام دیده و شنیده شود شکل گرفت و البته که بسیاری از افراد برای شکل گیری این پدیده زحمت کشیدند یکی از این افراد دکتر احمد پورنجاتی بود که واقعا برای شکل‌گیری این پدیده زحمت کشید و باعث رشد آن شد.

وی ادامه داد: رضا کیانیان، شاهرخ دولکو، مسعود آب پرور، مهدی شمسایی نیز از دیگر هنرمندانی بودند که نقطه آغازین این پدیده را بارور کردند و من از همه این عزیزان تشکر می کنم که در این سال‌ها همراه من بودند.

کد خبر 284861

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha