چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: برای سریال «گذر از رنج‌ها» که با گذشت پخش چند قسمت از آن با استقبال مخاطبان روبرو شده، ۶ قسمت پشت صحنه ساخته و پخش می‌شود.

گذر از رنج ها

به گزارش مهر؛ مهدی بوستان‌پرور کارگردان پشت صحنه «گذر از رنج‌ها» گفت:‌ با همین چند قسمتی که از پخش «گذر از رنج‌ها» می‌گذرد، استقبال مردم به نحوی بوده که قرار شده پشت صحنه سریال را در 6 قسمت بسازیم تا به صورت هفتگی پخش شود.

وی افزود: اکنون مشغول انجام کارهای این 6 قسمت 35 دقیقه‌ای هستیم و موسیقی، تدوین و صداگذاری به صورت همزمان توسط رهام صفوی، سحر خیاط زاده و امید قربانی در حال انجام است.

دستیار اول کارگردان در فیلم «من و زیبا» ادامه داد: ساختن لوگو و جلوه‌های ویژه کار نیز در حال انجام است و ما هم از تصاویری استفاده می‌کنیم که طی تصویربرداری کار از پشت صحنه تهیه کرده‌ایم و هم گفتگوهایی با عوامل خواهیم داشت.

بوستان‌پرور یادآور شد:‌ گفتگو با حدود 50 نفر از هنرمندان سریال را در دستور کار دادیم و تا به حال با اکثر بازیگرانی که سر کار نبودند برای گفتگو قرار گذاشته‌ایم.

وی در پایان گفت: این اثر پشت صحنه متنوعی خواهد شد و تلفیقی از فیلم‌های پشت صحنه، مصاحبه‌ها، حوادث و اتفاقات و خاطره‌های «گذر از رنج‌ها» است. فرشاد والایی جلوه‌های ویژه، محمدرضا اصفهانی تصویربردار، داود ربیعی صدابردار و عمار آقایی دستیار کارگردان است و از آنجایی که ساخت پشت صحنه، داستان و پلان مشخص یا جات کات ندارد، گویا دیگر بار به خلق اثری متفاوت دست زده‌ایم.

به گزارش مهر، پخش سریال «گذر از رنج‌ها» به کارگردانی فریدون حسن‌پور و تهیه‌کنندگی علی لدنی از ابتدای هفته در شبکه یک سیما آغاز شده و این اثر نیز مثل دیگر آثار کارنامه حسن‌پور در طبیعت بکر شمال ایران می‌گذرد و تصاویر دلنشینی به مخاطب ارائه می‌کند.

کد خبر 284819

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha