دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۰:۰۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: فرهنگسرای نیاوران سه شنبه ۳۰ دی میزبان کنسرت گروه موسیقی برف به سرپرستی محمد رضا امیر قاسمی آهنگساز و نوازنده پیانو خواهد بود.

   به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  روابط عمومی فرهنگسرای نیاوران، قاسمی وگروهش قرار است در کنسرت پیش روی خود آثاری از استاتید بنام موسیقی ایرانی همچون ابوالحسن صبا ،همایون خرم ،مجید وفادار ،محمد سریر و انوشیروان روحانی را اجرا کنند. قاسمی به همراه گروه برف همچنین بنا دارد تعدادی از اثاری آیرانی خود را برای علاقمندان بنوازند.

‌ محمد رضا امیر قاسمی نوازندگی پیانو  را نزد سپیده انکشانی آغاز کرد و سپس از محضر انوشیروان روحانی بهره جست. وی مبانی اهنگسازی را نزد فرهاد فخرالدینی گذراند و طی شش سال آموزش هارمونی و کنترپوان ، فرم و همچنین تلفیق شعر و موسیقی را آموخت.

قاسمی بعد از تکمیل آموخته های خود در رشته موسیقی در دانشگاه های سوره و هنر زیر نظر اساتید وارطان ساهاکیان و احمد پژمان ،اقدام به برگزاری چندین کنسرت در تالار وحدت و فرهنگسرای نیاوران به عنوان رهبر ارکستر و نوازنده پیانو (کلاسیک و ایرانی ) نمود . از وی تاکنون دو مجموعه به نام های "نقشی از زندگی"و "بیگانه نواز" منتشر شده است و مجموعه" رویای زمستان" در دست انتشار است .

در این کنسرت سحاب تربتی و روزبه زرعی با نواختن سازهای کوبه قاسمی را همراهی می‌کنند.

 کنسرت گروه برف 30دی ماه ساعت 20 در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود.

کد خبر 284614

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha