دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۵:۱۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: نمایشگاه نقاشی آبرنگ بانوی هنرمند «سحر صنیعی» از اول بهمن ماه بر روی دیوار گالری شیث می‌رود.

سمفونی رنگها

به گزارش فارس، نمایشگاه نقاشی آبرنگ  «سحر صنیعی» با عنوان «سمفونی رنگ‌ها» از اول بهمن ماه به مدت یک هفته بر روی دیوار گالری شیث می‌رود.

این نمایشگاه ساعت 17 روز اول بهمن ماه همراه با بداهه نوازی حسین معانی افتتاح می‌شود و تا هفتم بهمن ماه از ساعت 16 تا 20 پذیرای علاقه‌مندان است.

بر اساس این گزارش، «سحر صنیعی» متولد اسفند 1364 است؛ وی دانشجوی دکتری علوم سیاسی بوده و فعالیت در حوزه نقاشی را به طور حرفه‌ای از سال 1380 آغاز کرده است.

برپایی نمایشگاه به رنگ گل در گالری خاوران، نمایشگاه نقاشی آب رنگ در گالری ایده، نمایشگاه نقاشی آب رنگ در گالری رومنس به نفع کودکان بنیاد خیریه رعد، نمایشگاه نقاشی آب رنگ همراه با بداهه نوازی حسین معانی در گالری کمال الدین بهزاد، نمایشگاه گروهی همراه با استاد احمد مقدسی و چاپ آثار در کتاب شهر هشتم از جمله اقدامات این بانوی هنرمند است.

صنیعی درباره هنر نقاشی آبرنگ می‌گوید: زندگی مفهومی از زیبایی و هنر است، واقعیات عینی و طبیعتی که به وسیله آب رنگ خلق می‌شود نوعی تجربه دیگری را در اختیار مخاطب قرار می‌دهد. معنا و ارزش نقاشی آب رنگ در لطافت و عمقی است که در ذات این سبک نهفته است. برای من همیشه آب رنگ با فلسفه آمیخته و همسو بوده و هست چرا که بدون تفکر و آگاهی نمی‌شود اثری را خلق کرد.

به گمان من این فلسفه است که خلاقیت را در آثارم ایجاد نموده و به فضای نقاشی‌های من رنگ زیبایی شناسی بخشیده است. یک هنرمند باید تلاش کند شکل‌ها، رنگ‌ها و ساختارهای آثارش را به گونه‌ای به تماشاگر نشان دهد تا او را در یک روایت دیگر از هنر و زندگی قرار دهد.

این نمایشگاه بر خلاف نمایشگاه‌های دیگر آثاری به نمایش در آمده که جزئیات بیشتر برجسته شده چرا که این بار قصد داشتم با تمرکز بر جزئیات خلاقیت را به معرض نمایش بگذارم. آب رنگ برای من بازگشایی دریچه‌ای به روی خیال و زیبایی است که این با تنیدن رنگ‌ها و رهایی در آثار می‌باشد.

من سعی کرده‌ام در طول این سال‌ها نگاه دیگری به طبیعت و معماری داشته باشم گاهی این نگاه پایبند به کلیات و گاهی توجه به جزئیات داشته است و در همه آنها اندیشه و تفکر جاری بوده است.

علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه می‌توانند به گالری شیث به آدرس چهار راه ولی عصر(عج)، ضلع جنوبی پارک دانشجو، کوچه‌ی شیرزاد شرقی پلاک 41 مراجعه  کنند یا با شماره  66709185 ـ 021 تماس بگیرند.

کد خبر 284606

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha