مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۰
۰ نفر

همشهری آنلاین-هلن صدیق بنای: ماشینی که تنها به اندازه کف دست است، لباس‌های شما را با قدرت تکنولوژی اولتراسونیک شستشو داده، پاکیزه می‌سازد.

dolfi
ماشین لباس‌شویي همراه دولفي (dolfi) يك تكنولوژي سويسي است كه مكانيزم بسيار ساده‌اي دارد و با برق کار می‌کند. روش كار آن هم بسيار ساده و راحت است. سازندگان آن بر اين باور هستند كه اين فناوري لباس‌ها را تميزتر، سريعتر و با صرفه‌تر شستشو مي‌دهد و از نظر آنان وقت خداحافظي با ماشين‌هاي لباس‌شويي خانگي رسيده است.

سازندگان آن در معرفي و تبليغ اين فناوري مي‌گويند؛ اين دستگاه اندازه دست شما است. ساده، سبك و قابل حمل به هرجايي كه مي‌خواهيد. تنها كافي است اين دستگاه را روشن كرده و به دنبال كار خود برويد و از وقت خود لذت ببريد. در هزينه‌ها و زمان خود صرفه جويي كنيد! ديگر نيازي نيست كه به دنبال سرويس دهندگان لباسشويي‌هاي نزديك خانه بگرديد يا اينكه هزينه هنگفتي براي خريد ماشين لباس‌شويي سنگين وزن، پرداخت هزينه برق و آب آن كنيد و...

روش استفاده از اين دستگاه بسيار ساده است؛ كافي است يك تشت يا كاسه دست‌شویی را پر از آب ‌کنید و لباس‌هاي خود را درون فرو بريد. بعد اضافه كردن پودر لباس‌شويي، دولفي را درون تشت آب انداخته و روشن كنيد. تمام! بقيه كارها را اين ماشين كوچولو انجام مي‌دهد.

دلفی-لباس‌شویی جیبی

اين ماشين با قدرت امواج اولتراسونیک، باعث توليد امواج میکرویی و حباب سازي آب شده و لباس‌هاي شما را مي‌شويد. لباس‌ها خیلی نرم و آرام درون آب و پودرلباس‌شويي به مدت 30 دقيقه غوطه‌ور می‌شوند. به عبارتي؛ فرايند شستشوي اين ماشين تنها 30 دقيقه طول مي‌كشد. ولي يك نكته؛ آبگيري و خشک کردن لباس‌ها با خود شما است و ماشين فاقد اين عمليات است.

هنوز مشخص نيست كه اين فناوري آنقدر پيشرفته است كه بتواند ازعهده شستشوي انواع لباس‌ها بر‌آيد! يا اينكه به گفته سازندگان آن جایگزیني خوب به جاي ماشین لباس‌شویی‌هاي سنگين خانگي باشد!

اين فناوري جيبي يك مكانيزم ساده است كه از ماشين‌هاي لباس‌شويي آزمایشگاه‌های شیمی گرفته شده است. تكنيكي كه سال‌هاي بسيار براي شستشوي لباس‌ها و يونيفورم‌هاي افرادي كه در آزمايشگاه‌ها مشغول كار هستند، استفاده مي‌شود.
فناوری سبك، قابل حمل و جابجايي آسان آن برای افرادي كه بيشتر در سفر، مستاجر، ماموريت يا اينكه امكان مالي و مكاني آنان اجازه خريد لباس‌شويي بزرگ و گران را نمي‌دهد، بسيار سودمند و كارا است.

مصرف انرژی این دستگاه ۸۰ درصد کمتر از ماشین‌های لباس‌شویی خانگي است و قیمت آن نیز ۸۹ دلار است.

منبع: dolfi

کد خبر 284526

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha