همشهری آنلاین: دکتر محمدمهدی فرقانی عضو هیأت علمی دانشکده ارتباطات اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی طی احکامی از سوی رئیس این دانشگاه به ریاست پژوهشکده ارتباطات و همچنین مسئول راه‌اندازی دانشکده ارتباطات دانشگاه علامه طباطبائی منصوب شد.

به گزارش فارس، دكتر حسین سلیمی رئیس دانشگاه علامه طباطبائي، محمد مهدی فرقانی عضو هیأت علمی دانشکده ارتباطات اجتماعی اين دانشگاه را به سمت رئیس پژوهشکده ارتباطات منصوب کرد.

در حکم ابلاغی رئیس دانشگاه به فرقانی آمده است: با عنایت به توانمندی علمی و پشتکار جنابعالی و به پیشنهاد معاونت پژوهشی دانشگاه به مدت دو سال به سمت رئیس پژوهشکده ارتباطات دانشگاه منصوب می‌شوید.

سیاست گذاری، برنامه‌ریزی، تصویب و اجرای برنامه‌های پژوهشی و برقراری ارتباط مؤثر پژوهشکده با بخش‌های صنعت و جامعه که به ارتقاء آموزشی با اجرای فعالیت‌های مؤثر و بهره‌گیری از توان علمی و اجرایی استادان دانشگاه و دانشجویان تحصیلات تکمیلی برای پیشبرد اهداف پژوهشکده بيانجامد، از مهم‌ترین مأموریت‌های اعلام شده سلیمی به رئیس پژوهشکده ارتباطات است.

خبرگزاري مهر نيز حكم ديگر رئيس دانشگاه علامه طباطبائي براي دکتر مهدی فرقانی را رسانه‌اي كرد كه بر اساس اين حكم، دكتر فرقاني به عنوان مسئول راه‌اندازی دانشکده ارتباطات منصوب شد.

تصویب تشکیلات نهایی، راه‌اندازی آموزشی، جذب هیأت علمی، آماده‌سازی ساختمان مستقل و به کارگیری کادر اداری مستقل برای این دانشکده از مهمترین مأموریت‌های ابلاغی رئیس دانشگاه علامه طباطبائي برای دکتر فرقانی است.

کد خبر 284433

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha