چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: دیوید فینچر با همراهی گروه سازندگان فیلم «دختر رفته» به سراغ بازسازی فیلمی از آلفرد هیچکاک رفتند.

دیوید فینچر

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، دیوید فینچر کارگردان «دختر از دست رفته» با همکاری 2 همکاری اصلی‌اش در این فیلم، یعنی بن فالک و جیلیان فلین، فیلم «غریبه‌ها در یک ترن» را دوباره می‌سازد.

دیوید فینچر کارگردانی «دختر از دست رفته»، جیلیان فلین نوشتن فیلمنامه و بن افلک نقش اصلی فیلم  را بر عهده داشتند. این گروه قصد دارد تا «غریبه ها در یک ترن» آلفرد هیچکاک را دوباره جلوی دوربین ببرند.

در این پروژه که قرار است با عنوان «غریبه‌ها» ساخته شود، افلک در نقش شخصیتی شبیه به ستاره تنیس فیلم هیچکاک که با یک بیمار روانی دوست داشتنی روبه رو می‌شود بازی می‌کند این در حالی است که فیلم فینچر نگاهی مدرن به آن فیلم خواهد داشت.

در نسخه 1951 که اقتباسی از رمان پاتریشیا های‌اسمیت بود، فرلی گرنجر، راث رومن و رابرت واکر بازی کرده بودند.

این داستان تیره و پرتعلیق، به نظر می‌رسد همکاری ایده آلی برای فینچر و فلین را رقم بزند. فینچر در «دختر گمشده» از کتابی به همین نام از فلین اقتباس کرده بود و نوشتن فیملنامه را به نویسنده کتاب واگذاشته بود. این دو در درامی برای شبکه اچ بی او با عنوان «اتوپیا» با یکدیگر همکاری می کنند.

افلک که در فیلم «دختر از دست رفته» در برابر رزاموند پایک بازی کرده در «بتمن و سوپرمن» نیز در نقش شوالیه تاریکی بازی می‌کند.

کد خبر 284197

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha