سه‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۳۸۶ - ۱۴:۰۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: پوشاک دست دوم و تاناکورا از واحدهای صنفی و فروشگاه های سطح شهر جمع آوری می‌شود.

 رئیس اتحادیه تولید‌کنندگان و فروشندگان پوشاک  به واحد مرکزی خبر گفت: از این پس هیچ یک از واحد های صنفی و فروشگاه ها حق عرضه لباس های دست دوم و تاناکورائی را ندارند.

ابوالقاسم شیرازی افزود: ماموران و بازرسان اتحادیه در صورت مشاهده عرضه این نوع لباس‌ها با عرضه کنندگان برخورد و پوشاک عرضه شده را نیز جمع آوری می کنند. 

وی با بیان اینکه 10 گروه در دو شیفت صبح و عصر، واحد‌های صنفی پوشاک تهران را بازرسی خواهند کرد، گفت: این اقدام برای جلوگیری از فروش پوشاک نامتعارف و استفاده از بارکد صورت می‌گیرد.

شیرازی مناطقی همچون هفت حوض نارمک، فلکه اول و دوم تهرانپارس، خیابان نیروی هوایی (پیروزی)، خیابان افسریه، خیابان ولی‌عصر، خیابان مفتح شمالی، پشت اداره گذرنامه، خیابان ستارخان، شهرک غرب، نازی آباد، امام زاده حسن و چهارراه جمهوری را مناطق تحت بازرسی اتحادیه پوشاک برشمرد.

وی اظهار داشت: با هماهنگی و تفاهم و توافق به عمل آمده از طریق مرکز ملی شماره‌گذاری کالا و خدمات ایران وابسته به وزارت بازرگانی به اعضاء کد 5 رقمی موقت تخصیص داده شده است که ‌باید این شماره با نام و علامت تجاری کالا (برند) بر روی همه کالاهای خود نصب شده در فروشگاه‌های لباس و پوشاک عرضه شود.

کد خبر 28403

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز