همشهری آنلاین: کی‌روش با ابراز رضایت از بازی تیم‌اش گفت: از رسانه‌های خارجی سئوال کنید که ایران به خاطر تحریم چه مشکلاتی را تحمل کرده است. ما نتوانستیم بازی دوستانه داشته باشیم و پول‌هایمان در فیفا است و این اصلا جوانمردانه نیست.

کارلوس کی‌روش

به گزارش ایرنا، کارلوس کی‌روش پس از پیروزی دو برصفر تیم ایران مقابل بحرین در نشست خبری خود، گفت: در درجه اول زدن گل برای هر تیمی خوشایند است و همیشه از این اتفاق خوشحال می‌شوم. در نیمه نخست ما تیم برتر میدان بودیم و توانستیم به گل هم برسیم.

وی ادامه داد: در بازی امروز عملکرد بسیار خوبی داشتیم و من همیشه به عملکرد کل تیم توجه می‌کنم و به کار‌های انفرادی بی‌توجه هستیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، گفت: در هر بازی معمولا چند بازیکن می‌درخشند اما نمی توان از عملکرد خوب مدافعان تیم هم نباید غافل شویم.

وی تصریح کرد: مرتضی پورعلی گنجی و وریا غفوری تجربه بازی بین‌المللی زیادی نداشتند اما هر دو در مهم‌ترین مسابقات آسیا بهترین عملکرد را داشتند و باید بدانیم شاید وزن پیراهن تیم ملی 100 گرم باشد، اما 100 کیلو گرم مسئولیت بردوش ما می‌گذارد.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا با توجه به خوش یمن بودن شهر ملبورن بازهم در این شهر بازی می‌کنند، اظهار کرد: در ورزشگاه بسیار زیبایی بازی کردیم و باید از هواداران خوب خود به خاطر حمایتشان تشکر کنم. ما برایمان فرقی نمی‌کند در سواحل زیبای استرالیا بازی کنیم یا هرجای دیگر زیرا تنها هدف ما ماندن در این مسابقات است.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، گفت: مساله خاصی در مورد بازی نکردن ثابت جهانبخش در ترکیب تیم ملی وجود ندارد و تمام بازیکنانی که در تیم حضور دارند نقش مهمی در موفقیت‌های ما دارند. جهانبخش بازیکن حوان و با استعدادی است که در اروپا بازی می‌کند و بازیکنان جوان ما باید از تک تک دقایق استفاده کنند من امشب به سه بازیکن جوان خود به عنوان جانشین فرصت نشان دادن خود و بالا بردن تجربه دادم.

وی در ادامه افزود: بدون شک گلی که احسان حاج صفی به ثمر رساند در هر جای دنیا می‌زد، قابل تحسین بود و باید بازی امشب او را تحسین کنیم.

کی روش افزود: متاسفانه چند بازیکن مصدوم خود را از دست دادیم و حالا که آنها نیستند باید از چند بازیکن دیگر که آماده خدمت به تیم ملی هستند را استفاده کنیم.

وی تاکید کرد: در بدو ورود به ایران تنها 14 بازیکن داشتیم که برخی 90 بازی ملی و برخی هیچ بازی ملی در کارنامه خود نداشتند. امروز بازیکنان باتجربه خوبی در تیم ملی داریم و اگر کسی خداحافظی کند کل کشور به گریه نمی‌پردازد. شما باید بروید از رویترز و دیگر رسانه‌های خارجی سئوال کنید که ایران به خاطر تحریم چه مشکلاتی را تحمل کرده است. ما نتوانستیم بازی دوستانه داشته باشیم و پول‌هایمان در فیفا است و این اصلا جوانمردانه نیست.

کی روش در خصوص دیدار مقابل بحرین، گفت: بازی بسیار خوب و سختی را برگزار کردیم و تیم بحرین همیشه فوتبال خوبی را به نمایش می‌گذارد. ما بعد از 10 دقیقه سوار بازی شدیم و فکر می‌کنم اشکان د‍ژاگه می‌توانست با استفاده از موقعیت‌های خود را ما زودتر به گل برساند.

کد خبر 283800

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha