همشهری آنلاین: وزیر آموزش و پرورش گفت: بر اساس صحبت‌هایی که با آقای نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور داشتیم، مقرر شد نامه‌ای که وی در خصوص لغو متعهدین خدمت آموزش و پرورش نوشته است را بررسی مجدد کند.

به گزارش فارس، علی‌اصغر فانی در خصوص ماجرای لغو تعهدخدمت دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان براساس نامه‌ معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس‌جمهور ، اظهار داشت: جلسه‌ای را با رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در روز شنبه هفته گذشته داشتیم و مشاهده کردید که در روز چهارشنبه، وی در مصاحبه‌ای که به عنوان سخنگوی دولت داشت، اعلام کرد همه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استخدام می‌شوند و متعهد خدمت هستند.

وی ادامه داد: این موضوع به این معنی است که آن برداشتی که در جامعه شده است با آن چیزی که عملاً اتفاق افتاده، متفاوت است و قانون متعهدین خدمت پابرجا است.

فانی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه «آیا افراد جدیدی که وارد دانشگاه فرهنگیان می‌شوند نیز متعهدخدمت خواهند بود؟»، گفت: با صحبت‌هایی که با آقای نوبخت داشتیم مقرر شد آن نامه‌ای که وی در خصوص متعهدین خدمت آموزش و پرورش نوشته است، بررسی مجدد شود.

 

کد خبر 283657

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha