همشهری آنلاین: نمایشگاه کتاب‌های چاپی با موضوع حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) از ۱۸ تا ۲۵ دی ماه در محل تالار قفسه باز بانوان کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی و با هدف ترویج سیره اهل بیت (ع) برپا می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، محمد قوی، رئیس روابط عمومی سازمان کتابخانه‌های آستان قدس رضوی با اعلام اين خبر گفت: بخشی از نمایشگاه به معرفی منابع مرتبط با زندگی، فضائل و شخصیت امام صادق (ع) اختصاص یافته که این منابع شامل مغز متفکر جهان اسلام، پیشوای علم و معرفت، مبانی و روش اندیشه علمی امام صادق (ع) است.

وي افزود: در این نمایشگاه مجموعه ارزشمندی از کتاب‌های چاپی مرتبط با زندگی، سیره، آداب و اخلاق حضرت محمد (ص) مانند «فروغ ابدیت»، «پیامبر رحمت»، «سیره صحیح پیامبر اعظم(ص)»، «محمد(ص) پیامبری برای همیشه» و «محمد(ص) از نظر فرهیختگان شرق و غرب» در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

وی از دیگر موضوعات پرداخته شده در این نمایشگاه با توجه به همزمانی هفته وحدت، نمایش کتب با موضوع وحدت مسلمانان مانند یک پیامبر و یک مذهب، حدیث برادری در سیره نبوی، پیامبر وحدت نام برد و افزود: در این نمایشگاه همچنین کتاب‌هاي عربی و لاتین در موضوع پیامبر (ص) و حضرت امام صادق (ع) به نمایش گذاشته شده است.

کد خبر 283505

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha