همشهری آنلاین: سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان حمله تروریستی در پاریس را محکوم کرد و هرگونه اقدام تروریستی علیه انسان‌های بیگناه را با تعالیم اسلام بیگانه دانست.

terrorism

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی خبرگزاری فارس، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان حمله تروریستی امروز در پاریس را محکوم کرد و هرگونه اقدام تروریستی علیه انسان های بی گناه را با تعالیم اسلام بیگانه دانست.

افخم سوء استفاده از آزادی بیان و تندروی فکری و ترور شخصیت‌های مورد احترام ادیان و ملت‌ها، توهین به ادیان الهی و ارزش‌ها و نمادهای مورد احترام این ادیان را محکوم و غیرقابل قبول دانست.

افخم در واکنش به حوادث پاریس اظهار داشت: این قبیل رفتارها ادامه موج افراطی گری و خشونت طلبی فیزیکی و فکری بی سابقه ای است که طی یک دهه گذشته در سطح جهان توسعه یافته و متاسفانه بدلیل سیاست های نادرست و برخوردهای دوگانه در مواجهه با خشونت ورزی و افراط گری باعث ترویج این قبیل اقدامات و رفتارها شده است.

وی ضمن تاکید مجدد بر ایده ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران در باره جهان عاری از خشونت و افراط ، ابرازامیدواری کرد که رهبران کشورهای جهان با هم فکری و اتخاذ یک سیاست یکپارچه و پرهیز از استانداردهای دوگانه، به درمان ریشه ای عوامل خشونت ورزی و افراطی گری بپردازند.

کد خبر 283490

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha