چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: اتمام برنامه قدیمی "تهران بیست" می‌تواند فاز اول تغییرات در شبکه تهران باشد؛ شبکه‌ای که مدیریت آن از ۲۵ آذر ماه به مجید زین‌العابدین (مدیر سابق شبکه سه) سپرده شد و به شبکه تخصصی اقتصادی هم تغییر رویکرد داد.

تهران ۲۰

به گزارش ایسنا، آخرین برنامه "تهران بیست" سه شنبه شب، 16 دی ماه روی آنتن رفت و مجری این برنامه با قدردانی از همراهی 10 ساله مردم و مسئولان، از مخاطبان تهرانی خداحافظی کرد تا برنامه جدید "اقتصاد ایران" جایگزین این برنامه استان‌محور شود. این برنامه در هفته‌های آغازین به موضوعات مطرح شده در بودجه کشور می‌پردازد.

از دیگر برنامه‌ریزهای شبکه پنج در فاز اول تغییر برنامه‌ها، کوتاه شدن برنامه صبحگاهی "سلام تهران" از 120 دقیقه به 60 دقیقه است.

برنامه‌های "در شهر" و "در استان" نیز از هشت نوبت در روز از این پس پنج نوبت در روز پخش خواهد شد.

این تغییرات کنداکتوری جمعه، 19 دی همزمان میلاد پر برکت نبی اکرم (ص) و امام صادق (ع) در برنامه «جمعه تعطیل نیست» کلید خواهد خورد و این برنامه که تا پیش از این فقط به کوچه و محله‌های تهران سر می‌زد، در ارتباط زنده با پنج استان کشور علاوه بر مردم تهران به همه مردم ایران سلام می کند.

از دیگر تغییرات کنداکتوری شبکه پنج، تغییر ساعت پخش سریال این شبکه از ساعت 19 به ساعت 20 شب است. سریال "آخرین بازی" به کارگردانی مهدی سهیلی‌زاده از شنبه همین هفته، ساعت 20 و 23 پخش خواهد شد.

کد خبر 283431

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha