همشهری آنلاین: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: اسامی نهایی کسانی که امتیازهای لازم برای دریافت آرم طرح ترافیک را دارند تا بهمن ماه اعلام خواهد شد.

به گزارش مهر، سید جعفر تشکری هاشمی با بیان اینکه ثبت نام اولیه برای دریافت آرم طرح ترافیک 12 دی ماه به اتمام رسید گفت: در این مدت 64 هزار نفر در سامانه شهرداری ثبت نام کردند که براساس امتیازبندی‌های پیش بینی شده اسامی نهایی در بهمن ماه اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: پس از اعلام اسامی شهروندان با مراجعه به دفتر الکترونیکی مدارکی ادعاهای آنها را اثبات می‌کند ارائه و پس از بررسی صحت اطلاعات روند صدور آرم ادامه پیدا می‌کند.

معاون شهردار تهران ادامه داد: کسانی که امتیازهای لازم را کسب کرده باشند صفحه‌ای برای آنها بازگشایی می‌شود که آنها روزهایی که قصد ورود به محدوده طرح ترافیک را ندارند مشخص کرده تا مبلغ آن به حساب کارت بلیت الکترونیکی آنها وارد شود. البته اگر این شهروندان پشیمان شده و قصد ورود دوباره را داشته باشند امکان برگشت این روزها وجود دارد.

تشکیل کارگروه ویژه برای سهمیه بگیران

تشکری هاشمی در پاسخ به پرسشی درخصوص نحوه بررسی آرم‌های طرح ترافیک سهمیه بگیران بخصوص خبرنگاران گفت: برای گروه های مختلف سهمیه بگیران کمیته های تخصصی تصویب شده تا صلاحیت افراد را تایید کند. درخصوص خبرنگاران نیز برای آنکه حقی از کسی تضعیف نشود کارگروهی تشکیل شده که در آن افراد مورد اعتماد رسانه ها برای بررسی صلاحیت افراد دعوت شدند. قرار نیست با تشکیل این کارگروه از سهمیه‌های افراد کاسته شود بلکه این کارگروه‌ها برای آن است که آنها به افراد حقیقی برسد.

کد خبر 283407

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha