همشهری آنلاین: حجت الاسلام والمسلمین انصاری امروز در جمع معلمین قرآن کریم در منطقه پدافند هوایی جنوب(بوشهر) گفت: قرآن کریم به علت ارزش و زمینه خوبی که در این کتاب وجود دارد امروز مهمترین و ارزشمندترین وسیله برای حفظ جامعه از خطرات و تهدیدات است.

انصاری

این کتاب مورد احترام همه است و همه مسلمانان به آن اعتقاد دارند، اين زمينه مناسبي است كه براي تربيت جامعه استفاده شود.

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب(مد ظله) در خصوص توجه به این کتاب الهی افزود: مقام معظم رهبری(مد ظله) از قرآن كریم به عنوان راهنمایی جهت حركت مخلوق در مسیر الی الله نام می برد و انسان سازی را گامی مهم و اساسی در ساختن جامعه ای با سبك زندگی مطابق با قوانین الهی معرفی می نماید.

رییس اداره عقیدتی سیاسی قرارگاه پدافند هوایی برگزاری برنامه‌های قرآنی را در ارتش یک فرصت دانست و بیان داشت: يكي از كارهاي خوبي كه در ارتش انجام مي شود و تبديل به فرهنگ شده و آثار خوب و بركات مهمي داشته كلاس هاي قرآن روز سه شنبه است شايد در كمتر جايي اين برنامه با اين وسعت ونظم و كیفيت برگزارشود. اساتيد محترم قرآن بايد قدر اين فرصت عالي را بدانند و با همت وتلاش خود فرهنگ قرآن را گسترش دهند ضمن اينكه بايد توجه به ارتقا سطح اين كلاس‌ها هم داشته باشيم.

وی ادامه داد: از مسايل مهمي كه خوب است در كلاس‌ها مطرح شود درك مفاهيم قرآن كريم است چرا كه اگر مفاهيم قرآن و تفسير آن گفته شود شيريني و حلاوت قرآن كريم بيشتر درك مي شود.

در ادامه اين جلسه صميمي تعدادي از اساتيد قراني نظرات و پيشنهادهاي خود را در راستاي ارتقاء اين كلاس‌ها مطرح نمودند.

کد خبر 283325

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha