شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۷:۳۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: فریماه فرجامی بازیگر سینما که آخرین‌بار در سال ۱۳۸۲ با فیلم «کاغذ دیواری زرد» مقابل دوربین قرار گرفته بود پس از ۱۱ سال با فیلم «تاول» به کارگردانی بهمن کامیار به دنیای بازیگری بازگشته است.

فریماه فرجامی

به گزارش ایسنا، فریماه فرجامی که در بیش از یک دهه گذشته با ابتلا به بیماری از بازیگری دور مانده بود،این روزها با طی درمان و مراقبت‌های پزشکی در شرایط جسمانی خوبی به سر می‌برد و با روحیه‌ای مناسب در مقابل دوربین قرار گرفته و ایفاگر نقش زنی بنام طلعت بود که در یک خوابگاه با شخصیت اول داستان هم اتاق است و با ماجراها و اتفاقاتی که برای دختر جوان می‌افتد، همراه می‌شود.

فریماه  فرجامی

فیلم «تاول» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی بهمن کامیار در مرحله تصویربرداری قرار دارد و فیلمنامه آن یک درام اجتماعی به قلم بهمن کامیار است که در خلاصه آن آمده تاول که می‌زند باید از آن رها شوی،رهایی از بندهایی که گره آن بازشدنی نیست و تا باز نشود،بار این زخم بر دوش خواهد ماند.

فیلمبرداری «تاول» در لوکیشن‌هایی همچون شهرک سینمایی دفاع مقدس ، بیمارستان عمل ، پانسیون و امامزاده پنج تن لویزان انجام می‌شود و تا هفته‌های آینده مراحل تصویربرداری آن به پایان خواهد رسید.

در فیلم «تاول» بازیگرانی چون هستی مهدوی‌فر ، حسین سلیمانی ، نگار عابدی ، افشین سنگ چاپ، میرطاهر مظلومی ، صدرالدین حجازی ، عباس موسوی و فرشته عروجی با حضور آشا محرابی و هنرمندی فریماه فرجامی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

از دیگر عوامل این فیلم می‌توان به مجری طرح: رضا زنده‌جاه ، مدیر فیلمبرداری : حسین ناظریان ، طراح چهره‌پردازی: مهری شیرازی ، مدیر تولید: رضا بشیری ، مدیرصدابرداری: فرشید کیوان‌مهر، طراح صحنه و لباس : شهرام غدیری‌فر، مدیر برنامه‌ریزی و دستیار اول کارگردان: فرزاد ظریفی ، منشی صحنه : فرشته عروجی، عکاس: ایران انتظام و مشاور رسانه‌ای و مدیر روابط عمومی : میثم محمدی اشاره کرد.

 

کد خبر 282902

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha