جمعه ۱۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: آغاز اجرای «آه شهلا این گاوی که جلوم داره راه میره ...» در سالن استاد انتظامی و تمدید اجرای نمایش «دیده بانان» دو خبر در حوزه تئاتر هستند.

تئاتر

به گزارش مهر، نمایش «آه شهلا این گاوی که جلوم داره راه میره ...» به نویسندگی و کارگردانی فرزاد امینی از 11 دی‌ماه در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان روی صحنه می‌رود.

نمايش «آه شهلا این گاوی که جلوم داره راه میره ...» روایتگر زندگی روزمره و بسیار عادی یک خانواده کارگر در تهران است. داستان نمایش درباره اضمحلال و سقوط جسم و روان دو شهروند عادی تهران در زندگی و دغدغه‌های به شدت  سرکوب‌کننده‌ی روزمره است.

بازيگران اين نمايش مهدی ابراهیم‌زاده، مهدی دوستی، ساناز پوردشتی، مونا سهراب‌حقیقت، مرضیه شاطرطوسی و فرزاد امینی هستند.

«آه شهلا این گاوی که جلوم داره راه میره ...» از 11 تا 30 دی‌ماه، هر روز به جز شنبه‌ها ساعت 20:30 در خانه هنرمندان، سالن استاد انتظامی اجرا می‌شود.

فرزاد امینی متولد 1356، دارای مدرک کارشناسی ادبیات نمایشی و کارشناسی ارشد فلسفه غرب و دانشجوی مقطع دکتری فلسفه است. وی تاکنون نمایش‌های «مکبث»، «پروا» و «منشاء همه نابودکننده‌هایت یک چیز بیشتر نیست» را کارگردانی کرده است. 

  • تمدید ماموریت «دیده‌بانان» در تئاترشهر

اجرای نمایش «دیده‌بانان» به کارگردانی محمدرضا خاکی در تالار چهارسو تئاتر شهر تمدید شد.

نمایش «دیده‌بانان» نوشته پیر روبر لوکلرک که از 12 آذر در تالار چهارسو روی صحنه رفته بود به دلیل استقبال تماشاگرتان تا پایان دی ماه به اجرای خود ادامه می‌دهد. در این نمایش که یک کمدی دو پرده‌ای درباره جنگ است وحید نفر، علیرضا ناصحی، بهنام شرفی، محمد روشنی، بیژن محرمی، سارا افشار و علیرضا مدنی ایفای نقش می‌کنند.

سایر عوامل این نمایش عبارتند از مازیار ملکی دستیار کارگردان و برنامه‌ریز، میلاد آذرم منشی صحنه، امیرحسین دوانی طراح صحنه، نسرین خرمی طراح لباس، آنکیدو دارش موسیقی، مسعود جورسرا، مازیار ملکی طراحی و ترکیب صدا مائده محسنی دستیار لباس،  محمد محمدپور عکاس و امیر موسی‌کاظمی روابط عمومی.

کد خبر 282777

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha