همشهری آنلاین: سرلشکر فیروزآبادی با درخواست وزیر ورزش و جوانان مبنی بر خروج فوتبالیست‌های سرباز تیم ملی برای کمک به موفقیت کشور موافقت کرد.

گودرزی- کی‌روش

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، دکتر محمود گودرزی روز شنبه (6 دي) در جریان دیدار با بازیکنان تیم ملی فوتبال با درخواست کی‌روش، سرمربی تیم ملی مبنی بر خروج بازیکنان مشمول برای حضور در بازی‌های جام ملت‌های آسیا، در تماس تلفنی از سرلشکر فیروزآبادی، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح درخواست کرد تا پایان این مسابقات به ملی‌پوشان مشمول خدمت سربازی کشورمان برای کمک به تیم ملی فوتبال ایران اجازه خروج داده شود.

بنابر این گزارش متعاقب آن وزیر ورزش و جوانان در نامه‌ای روز شنبه بعد از دیدارش با ملی‌پوشان فوتبال این درخواست را به ستاد کل نیروی مسلح داد و روز دوشنبه (8 دي) سرلشکر فیروزآبادی برای کمک به تیم ملی فوتبال ایران و موفقیت کشور با این درخواست دکتر گودرزی موافقت کرد. به این ترتیب کارلوس کی‌روش می‌تواند در صورت نیاز از وجود سروش رفیعی و حسین ماهینی و شجاع خلیل‌زاده در ترکیب تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا استفاده کند.

همچنین با دستور وزیر ورزش و جوانان و پیشنهادهای معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان، دکتر سید مناف هاشمی مبلغ 1 میلیون دلار ارز به قیمت مرجع به تیم ملی فوتبال ایران جهت رقابت‌های جام ملت‌های آسیا با حمایت بانک مرکزی ایران اختصاص یافت.

بنابراین گزارش در جریان دیدار ملی‌پوشان فوتبال ایران با وزیر، بحث پاداش‌های معوقه تیم ملی از جام جهانی و همینطور تشویق ملی‌پوشان فوتبال برای جام ملت‌های آسیا مطرح شد که از این محل‌ها با دستور وزیر ورزش و جوانان و پیگیری مستمر دکتر هاشمی مبلغ 500 میلیون تومان به جساب بازیکنان ریخته شد.

کد خبر 282396

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha