پلیس به‌دنبال دستگیری قاچاقچیان انسان است که بعد از قاچاق چند مرد افغان به داخل کشور یکی از آنها را گروگان گرفته و ۱۰ میلیون تومان باج‌خواهی کرده‌اند.

چند روز قبل مردي ناشناس با جواني افغان تماس گرفت و گفت كه برادر او را به گروگان گرفته و براي آزادي‌اش 10ميليون تومان مي‌خواهد. ماجرا از اين قرار بود كه جوان افغان چند روز قبل به‌طور غيرقانوني توسط قاچاقچيان انسان از طريق مرز زاهدان وارد كشور شده بود. اما آنها او را در مكاني نامعلوم مخفي و باج‌خواهي كرده بودند.

به اين ترتيب پرونده با موضوع آدم‌ربايي روي ميز سپيدنامه، بازپرس دادسراي امور جنايي قرار گرفت. صبح ديروز همزمان با آغاز تحقيقات در اين‌باره برادر اين گروگان افغان گفت: من و برادرم كارگر ساختماني هستيم. او يك‌سال قبل از ايران رفت و چند روز قبل با كمك قاچاقچيان انسان دوباره برگشت اما آنها او را دزديدند و با من تماس گرفتند و گفتند كه بايد به آنها 10ميليون تومان بدهم.

درحالي‌كه از تلفن صداي ناله‌هاي برادرم را مي‌شنيدم آنها شماره حسابي به من دادند و تهديد كردند اگر زودتر پول را واريز نكنم، برادرم را مي‌كشند. در چنين شرايطي بازپرس سپيد‌نامه پرونده را به پليس آگاهي فرستاد و دستور داد كه كارآگاهان با توجه به سرنخ‌هاي موجود، آنها را شناسايي و گروگان افغان را آزاد كنند.

کد خبر 282339

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha