همشهری آنلاین: کارشناس بودجه فدراسیون فوتبال از بودجه ۵۴ میلیاردو ۹۳۰ میلیون تومانی این فدراسیون در سال آینده خبر داد.

فدراسیون فوتبال

به گزارش ایرنا، سهیل مهدی شنبه ( 6 دي) در مجمع عمومی فدراسیون فوتبال گفت که هزینه عملیاتی این فدراسیون از اول مرداد ماه 93 تا پایان تیرماه 94 بالغ بر15 میلیارد و 580 میلیون تومان برآورد شده است. وی گفت: هزینه‌های فدراسیون فوتبال برای سال آینده بر اساس اعتبارات پیش‌بینی شده خواهد بود.

به گفته وی کارگروه تطبیق برنامه‌های آینده فدراسیون با بودجه از 28 آبان امسال تشکیل شده است. همچنین در این مجمع بودجه پیشنهادی یک میلیارد تومانی هیات‌های فوتبال به تصویب رسید‌.

علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال در این مورد گفت: این مبلغ باید در کمیته استان‌های فدراسیون تصویب شود تا بتوانیم آن را پرداخت کنیم.

وی افزود: بودجه مورد نظر برای توسعه فوتبال در سراسر کشور براساس تفاهم نامه‌ای که با وزارت ورزش به امضا رسیده، پیش‌بینی شده است اما دستور العمل آن باید تدوین تا بر اساس آن پرداخت شود.

وی ادامه داد: بودجه پیشنهادی در صورتی که با درآمدهای فدراسیون تطبیق نداشته باشد به طور طبیعی کاهش می‌یابد.

کفاشیان در پاسخ به پرسش رئیس هیات فوتبال استان خراسان رضوی مبنی بر پرداخت برابر به هیات‌های فوتبال گفت: استان‌های کشور در زمینه فوتبال با یکدیگر تفاوت دارند بنابراین توزیع بودجه نیز باید متفاوت باشد. برخی از استان‌ها از باشگاه‌های خود حدود 800 میلیون تومان پول دریافت می‌کنند.

به گفته کفاشیان از محل درآمدهای باشگاه‌های لیگ برتری می‌توان حدود  2 درصد را به استان‌های کم برخوردار پرداخت کرد اما این امر باید توسط اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به تصویب برسد.

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: در این مجمع باید موارد 4 تا 7 که تکلیف مجمع عمومی فدراسیون به هیات رئیسه است با تصویب اعضا پیگیری شود و بندهای 9تا 12 که مربوط به گزارش حسابرسی صورت‌های مالی منتهی به 31 تیر 93 است، نیز بررسی و مورد تاکید مجمع قرار گیرد.

فریدون اصفهانیان عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال نیز در این مجمع بر پرداخت به موقع حقوق داوران فوتبال در سال آینده تاکید کرد. وی ادامه داد: حقوق داوران فوتبال باید به موقع پرداخت شود تا مانند سال‌های گذشته انباشته نشود.

در ادامه این نشست کمیته رفع ابهامات مالی فدراسیون فوتبال با رأی اعضای مجمع فدراسیون منحل و اختیارات بررسی ابهامات مالی و صورت‌های مالی به هیات رئیسه فدراسیون فوتبال واگذار شد.

قرار است هیات رئیسه در مدت دو ماه این کار را انجام دهد و تا سه ماه آینده جلسه فوق‌العاده مجمع برگزار شود.

کد خبر 282169

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha