«خودم خانواده‌ام را به قتل رسانده‌ام».

اين جمله‌اي بود كه در تكه‌كاغذي كه در صحنه قتل 4 عضو يك خانواده به‌دست آمد، نوشته شده بود. هر چند اين تكه كاغذ نشان مي‌دهد كه پدر خانواده دست به اين جنايت زده، اما هنوز بررسي‌ها براي تأييد نهايي اين موضوع ادامه دارد. صبح دوشنبه زن ميانسالي هر چه با تلفن همراه دخترش تماس گرفت جوابي نشنيد.

دخترش به همراه همسر و 2فرزندشان در شهرك انديشه نيشابور زندگي مي‌كردند و زن ميانسال مي‌خواست حالشان را بپرسد اما وقتي هيچ‌كدام از آنها تلفنشان را جواب ندادند نگران شد و به سمت شهرك انديشه به راه افتاد. دقايقي بعد زن ميانسال مقابل خانه دخترش توقف كرد و زنگ در را به صدا درآورد اما باز هم كسي جوابي نداد. او نگران شد و چندين بار به در كوبيد اما وقتي خبري از اعضاي خانواده دخترش نشد، از همسايه‌ها كمك خواست. يكي از همسايه‌ها از ديوار بالا رفت و به حياط خانه پريد اما لحظاتي بعد درحالي‌كه وحشت كرده بود خودش را به كوچه رساند و گفت كه تمامي اعضاي اين خانواده كشته‌ شده‌اند. زن ميانسال سراسيمه وارد خانه دخترش شد و با ديدن اجساد غرق خون آنها، ماجرا را به پليس خبر داد.

حدود ساعت 10:35دوشنبه بود كه مأموران كلانتري 13شهرستان نيشابور از قتل‌عام اعضاي يك خانواده 4نفره در شهرك انديشه باخبر و راهي آنجا شدند. فرمانده انتظامي نيشابور با بيان اين خبر گفت: در بررسي‌ها مشخص شد كه 3نفر از اعضاي اين خانواده بر اثر اصابت ضربات جسمي سخت به سرشان به قتل رسيده‌اند و پدر خانواده نيز بر اثر ضربات چاقو جانش را از دست داده است. سيدحسن حسيني ادامه داد: پدر و مادر اين خانواده 37و 35ساله بودند كه پسر و دختري 11و 8ساله داشتند.

در بررسي‌هاي صورت گرفته در محل جرم دست‌نوشته‌اي از پدر خانواده كشف شد مبني بر اينكه خود وي اعضاي خانواده‌اش را به قتل رسانده و كسي در قتل افراد خانواده نقشي نداشته است. وي با بيان اينكه قربانيان براي بررسي بيشتر در اختيار پزشكي قانوني هستند، اضافه كرد: پليس با دقت و حساسيت در حال پيگيري موضوع است و در آينده‌اي نزديك نتايج اين پيگيري به اطلاع شهروندان مي‌رسد.

کد خبر 281803

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha