همشهری آنلاین: رئیس سازمان لیگ با اشاره به مشکلات مالی باشگاه‌ها گفت؛ ۱۷ هفته از لیگ برتر گذشت اما صداوسیما هیچ پولی بابت حق پخش تلویزیونی نداده است.

مهدی تاج

مهدی تاج در گفت‌وگو با تسنیم، در مورد اینکه گفته شده انتخاب خاکپور به سرمربیگری تیم المپیک با توصیه او بوده، اظهار داشت: خاکپور را یک مدیر قوی و مربی خوبی می‌دانم اما اینکه با تلاش یا لابی من به عنوان سرمربی تیم المپیک انتخاب شده، صحت ندارد. خاکپور یک مربی بی‌حاشیه است و از سوی کمیته فنی انتخاب شده که من در آن عضویت ندارم و آنها طبق شرایط این مربی را انتخاب کردند.

رئیس سازمان لیگ در مورد وضعیت باشگاه راه‌آهن و اینکه برخی بازیکنان نظیر طالب‌لو از این باشگاه جدا شده‌اند تاکید کرد: هیچ فرد و بازیکنی نمی‌تواند یک طرفه قرارداد خود را با این تیم فسخ کند. به هر صورت راه‌آهن با مشکلاتی روبروست، همانطور که پرسپولیس، استقلال یا ذوب آهن با مشکلات مالی دست به گریبان هستند. سازمان لیگ حتی یک ریال هم از صدا و سیما دریافت نکرده، آن هم در شرایطی که باید تاکنون 15 میلیارد به ما پرداخت می‌کردند و این بر مشکلات افزوده است.

تاج ادامه داد: 17 هفته از لیگ برتر گذشته و بخش عمده مشکلات باشگاه‌های ما در صورت دریافت رقم حق پخش حل خواهد شد. راه آهن مانند بسیاری از باشگاه‌ها مشکل مالی دارد و ما به دنبال حل این مشکل و پیگیر وصول پول اسپانسر و حق پخش تلویزیونی هستیم.

رئیس سازمان لیگ درباره وضعیت 4 نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا به تسنیم گفت: همه باید دلسوزانه و به نحو مطلوب به این 4 تیم کمک کنند. در فدراسیون فوتبال قطر ستادی برای کمک به نمایندگان این کشور در لیگ قهرمانان آسیا تشکیل شده است. تا به نمایندگان قطر در آسیا کمک کنند. ما به دنبال راهکار غیرقانونی نیستیم و به دنبال آن هستیم تا از مجاری قانونی به باشگاه‌ها کمک کنیم.

وی افزود: باید تا جایی که توانایی داریم محدودیت‌ها را برطرف کنیم تا نمایندگان ما در آسیا در جدال نابرابر مقابل حریفان خود قرار نگیرند. حق پخش می‌تواند کمک بسیار خوبی باشد که تاکنون از آن محروم ماندیم که در صورت دریافت آن خواهیم توانست حداقل، تدارکات و امکانات خوبی را فراهم بیاوریم.

تاج با اشاره به اینکه برای پرداخت حقوق داوران به 6 میلیارد تومان نیاز داریم، تاکید کرد: پرداخت پول داوران آغاز شده و همچنان هم ادامه دارد.

کد خبر 281802

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha